printlogo


کد خبر: 224778تاریخ: 1399/7/3 00:00
عشق در مهد
باید در بیاد

خبرهای واصله حاکی از آن است که نرخ شهریه مهدهای کودک به یکباره بیش از 30 درصد افزایش داشته و همه را متعجب کرده است. حال آنکه در این خبر برخی دلایل پنهان خفته است که حتی حسینی‌بای و حمید معصومی‌نژاد از رم هم نمی‌توانستند به آن پی ببرند. 
 
دلیل اول: عشق‌شان
شاید شما هم مثل من(!) با شنیدن دلیل اول به یاد عشق و عاشقی افتاده باشید ولی در اینجا بحث «کشیدن» مطرح است. یعنی که عشق‌شان کشیده و نرخ را برده‌اند بالا!
 
دلیل دوم: ترس
 آن زمان که از کرونا ترسیدید و کودکان خود را به مهد نبردید، به ضرر و زیان مهد فکر نکردید. یعنی جان بچه‌تان مهم‌تر بود؟ حالا هم از این شیب ملایم 30 درصد شاکی هستید؟! رو که نیست... 
 
دلیل سوم: باید در بیاد
اگر مهدهای کودک بخواهند کره و مربا، کره و پنیری، چیزی به بچه‌ها بدهند، در این صورت باید هزینه ایاب ذهاب و مدت زمان تلف شده در صف خرید کره را هم حساب کرد. حتی مورد داشته‌ایم کسانی که حساب کرده‌اند، 20 درصد بیشتر پول داده‌اند که یک وقت مشغول‌الذمه فرد خریدار نباشند. 
 
دلیل چهارم: زنان 
مادران خانه‌دار با نفرستادن کودک خود به مهد موجب کسری هزینه شده‌اند. ببینید که جهان سومی فکر کردن و زن را در پستوی خانه زندانی کردن چه عواقبی در جامعه دارد. همیشه پای یک زن در میان است. 

Page Generated in 0/0060 sec