printlogo


کد خبر: 224805تاریخ: 1399/7/5 00:00
اسامی نامزدهای ۲ بخش جشنواره فیلم «مقاومت» اعلام شد
سفر به چزابه با آژانس شیشه‌ای

دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» اسامی نامزدهای بخش «جشنواره‌جشنواره‌ها» و «مدافعان سلامت» را اعلام کرد. به گزارش «وطن امروز»، فهرست نامزدهای دریافت جایزه بخش «جشنواره جشنواره‌ها» از سوی داوران جشنواره اعلام شد. 
«نامه‌ای از دمشق» به کارگردانی مهدی ابراهیمخانی، تهیه‌کنندگی عباس ایمانیان و صداوسیمای مرکز سمنان، «لوتوس» به کارگردانی محمدرضا وطن‌دوست و تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «ابو‌حمیظه» به کارگردانی محمدعلی فارسی و تهیه‌کنندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و محمدعلی فارسی از نامزدهای بخش مستند کوتاه هستند. 
همچنین نامزدهای بخش مستند بلند شامل «زنانی با گوشواره‌های باروتی» به کارگردانی رضا فرهمند و تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مرتضی شعبانی، «خاطرات خبرنگار جنگ» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی وحید چاووش، «رستاخیز» به کارگردانی محمدعلی فارسی و تهیه‌کنندگی گروه روایت فتح شبکه ۵ سیما و محمدعلی فارسی، «آخرین روزهای زمستان» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد و شبکه اول سیما و «پل» به کارگردانی امیرحسین نوروزی و تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی و مرکز مستند حقیقت است. 
اما در میان نامزدهای بخش نماهنگ آثاری چون «ارغوان» به کارگردانی مهدیار عقابی و تهیه‌کنندگی امیر پوروزیری، «حلول» به کارگردانی امیر مهران و تهیه‌کنندگی فرید فرخنده‌کیش و «خاک مهرآیین» به کارگردانی جواد اشرفیان و تهیه‌کنندگی سیدعباس امامزاده به چشم می‌خورد. 
«آژانس شیشه‌ای» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی مهدی کریمی، «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد و «بازمانده» به کارگردانی سیف‌الله داد و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی، «سفر به چزابه» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی نامزدهای بخش سینمایی نامزدهای بخش سینمایی جشنواره‌اند. 
نامزدهای بخش پویانمایی کوتاه و بلند هم شامل آثار «شهر خاموش» به کارگردانی امیر مهران و تهیه‌کنندگی امیر مهران و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «فهرست مقدس» به کارگردانی محمدامین همدانی و تهیه‌کنندگی خانه پویانمایی انقلاب اسلامی و محمدامین همدانی، «پدر» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی باشگاه فیلم سوره و «شهر من سردشت» به کارگردانی زیبا ارژنگ و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران است. 
نامزدهای دریافت جایزه بخش «مدافعان سلامت» هم عبارت است از «‌‌Don’t Worry» (‌نگران نباش)‌ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مانا پاک‌سرشت، «ملاقات آخر» به کارگردانی محمدمهدی فکریان و تهیه‌کنندگی محسن مشرقی، «خط‌شکن» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امیر مسعود اصلاح، «‌Mask‌‌» (ماسک) از هند به کارگردانی سوئتا کومار داش و تهیه‌کنندگی مهاپراساد ناندا،  «Gratitude‌» (شکرگزاری) از مکزیک به کارگردانی و تهیه‌کنندگی خورخه سالگادو پونس و «‌My Mom‌ » (مادر من) از هند به کارگردانی راکش مویرانگتم و تهیه‌کنندگی Dark Room Studio. 

Page Generated in 0/0059 sec