printlogo


کد خبر: 224905تاریخ: 1399/7/7 00:00
اخبار

صعود پرسپولیس به جمع 8 تیم برتر آسیا پس از 2 سال
پرسپولیس با شکست السد قطر به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا 2020 راه یافت.
به گزارش « وطن امروز»، تیم سرخ‌پوش پایتخت در این فصل لیگ قهرمانان، مسابقات خود را با شکست مقابل دحیل قطر و تساوی برابر شارجه امارات شروع کرد ولی در مسابقات پساکرونایی، 2 برد متوالی برابر التعاون عربستان به دست آورد تا امیدوار به صعود شود که شکست دوباره در پنجمین بازی برابر دحیل موجب شد آنها به رده سوم سقوط کنند؛ اما پرسپولیس در آخرین بازی دور گروهی توانست شارجه را با 4 گل از پیش رو بردارد تا به‌ عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شود و با انگیزه مضاعف مقابل السد که تیم دوم گروه 3 غرب آسیا بود، قرار بگیرد که با توجه به ستاره‌های بزرگ این تیم و حضور ژاوی، اسطوره اسپانیایی روی نیمکت، پیش‌بینی می‌شد جدال جذابی رقم بخورد. در عمل نیز بازی دو تیم که در سال‌های اخیر تقابل‌های فراوانی با یکدیگر داشته‌اند، جذاب از آب درآمد.
در این بازی حساس نماینده کشورمان موفق شد با گل دیدنی «عیسی آل‌کثیر» در واپسین دقایق بازی(89) به پیروزی دست یافته و به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان و جمع 4 تیم برتر غرب آسیا راه یابد. 
***
کولاکوویچ: وظیفه خودم می‌دانم از ایرانی‌ها دفاع کنم
سرمربی سابق تیم ‌ملی والیبال ایران گفت: ایرانی‌ها به نظر من، میهمان‌نوازترین مردم جهان هستند و به همین خاطر وظیفه خودم می‌دانم از آنها دفاع کنم. 
ایگور کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ‌ملی والیبال ایران درباره تقابل‌های پرحاشیه ۲ تیم ‌ملی والیبال ایران و لهستان گفت: مردم دوست دارند مدام درباره این مسائل صحبت کنند و رسانه‌ها هم علاقه دارند درباره آن بنویسند. با این حال، جدال‌ ۲ تیم در بیشتر مواقع، بدون حاشیه و مشکل خاصی برگزار شده است. آخرین تقابل ۲ تیم در جام‌جهانی 2019 بود که ایران 3 بر صفر باخت و بازیکنان هم خیلی دوستانه با یکدیگر دست دادند. من قبل از یکی از بازی‌ها به بازیکنان تیم ‌ملی ایران تذکر دادم مراقب مسائل حاشیه‌ای بازی باشند ولی آنها گفتند نگران نباشم و هر اتفاقی که بین بازیکنان ۲ تیم رخ داده، متعلق به گذشته است. بازیکنان ایرانی در لهستان مورد احترام هستند و بازیکنان ایرانی هم لهستان را دوست دارند. میلاد عبادی‌پور یکی از چهره‌های خوشنام لیگ لهستان است. سید [سیدمحمد موسوی] و فیاضی هم در لهستان بازی کرده‌اند. امیدوارم در آینده بازیکنان بیشتری از ایران در پلاس‌لیگا بازی کنند. 
سرمربی پیشین تیم ‌ملی والیبال ایران درباره دوران حضورش در کشورمان اظهار داشت: بسیار خوب بود. من با بازیکنان، دستیاران، کادر پزشکی و مدیران خوبی کار کردم که برای هم مثل یک خانواده بودیم. من زندگی و فرهنگ جدیدی را در ایران تجربه کردم که آن را دوست داشتم. بازیکنان و مردم ایران، بسیار مهربان و دوست‌داشتنی هستند. ارتباط بین بازیکنان تیم ‌ملی ایران و لهستان هم بر پایه رقابت ورزشی تعریف می‌شود و نه برخوردهای خصمانه. 

Page Generated in 0/0055 sec