printlogo


کد خبر: 224950تاریخ: 1399/7/8 00:00
اخبار

توصیه‌ دبیر به شرکت‌کنندگان در لیگ برتر کشتی
از نفرات حاضر در مسابقات دور رفت گروه الف رقابت‌های کشتی فرنگی بیستمین دوره لیگ برتر(جام یادگار امام) تست کرونا گرفته شد. 
به گزارش «وطن امروز» به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، دور رفت بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی (جام یادگار امام) در گروه الف، از امروز (سه‌شنبه) به مدت 2 روز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود. با توجه به دریافت مجوز فدراسیون کشتی از معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای برگزاری این مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، صبح دیروز (دوشنبه) در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی از نفرات حاضر در این مسابقات اعم از کشتی‌گیران، مربیان، داوران و عوامل اجرایی آزمایش کرونا گرفته شد. همچنین تمام تیم‌ها نیز موظف به رعایت پروتکل‌های اعلامی از سوی وزارت بهداشت برای حضور در این مسابقات هستند. 
رئیس فدراسیون کشتی نیز با حضور در جمع کشتی‌گیران و مربیان شرکت‌کننده در این مسابقات توصیه‌هایی را به آنها داشت. علیرضا دبیر از کشتی‌گیران خواست رفتار و منش جوانمردی را رعایت و نسبت به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند. 
***
پاختاکور حریف پرسپولیس در نیمه‌نهایی
قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 برگزار شد و 4 تیم برتر غرب آسیا رقیبان خود را شناختند. 
به گزارش «وطن امروز»، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، دیروز (دوشنبه) در سالن کنفرانس خبری استادیوم اجوکیشن‌سیتی برگزار شد. پرسپولیس، الاهلی عربستان، النصر عربستان و پاختاکور ازبکستان 4 تیم راه یافته به این مرحله در منطقه غرب آسیا هستند. 
بدین ترتیب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شکل زیر برگزار می‌شود. 
چهارشنبه 9 مهر،  الاهلی عربستان- النصر عربستان، ساعت 17
پرسپولیس- پاختاکور ازبکستان، ساعت 21:45
***
فلیک: باخت از هوفنهایم فقط به خاطر خستگی نبود
سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ خستگی را تنها یکی از عوامل باخت سنگین از هوفنهایم معرفی کرد. 
نوار پیروزی‌های پیاپی مونیخ، قهرمان فصل قبل بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا عصر یکشنبه قطع شد. 
این تیم در هفته دوم بوندس‌لیگا در حالی که در هفته نخست 0-8 شالکه را مقتدرانه شکست داده و اواخر هفته گذشته با پیروزی 1-2 برابر سویای قدرتمند، فاتح سوپرجام اروپا هم شده بود(چهارمین جام بایرن در سال 2020) در بازی خارج از خانه با هوفنهایم با باخت سنگین 1-4 روبه‌رو شد. در پایان بازی هانس فلیک گفت: ابتدا باید از هوفنهایم یاد کنم. باید از این تیم تعریف‌های بسیار زیادی انجام دهم. این تیم عملکردی بسیار قوی داشت و فوق‌العاده خوب و دقیق برابر ما بازی کرد. 
سرمربی 56 ساله مونیخ افزود: در این جدال فرصت‌های کمی داشتیم. خسته بودیم اما این شکست سنگین را توجیه نمی‌کنم و همه این موارد را به خاطر خستگی نمی‌دانم. وی ادامه داد: نیمه اول نتوانستیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. البته بازیکنان را مقصر نمی‌دانم، چون تلاش‌شان را کردند. این بازی را باختیم و به این درک رسیدیم که مثل همیشه باثبات بازی نکردیم.

Page Generated in 0/0243 sec