printlogo


کد خبر: 225056تاریخ: 1399/7/10 00:00
اخبار

پرسپولیس؛ دومین تیم برتر آسیا
پرسپولیس بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا به دومین تیم برتر قاره کهن تبدیل شد و جایگاه الهلال عربستان را به خود اختصاص داد. 
به گزارش «وطن امروز»، لیگ قهرمانان آسیا در حال برگزاری در قطر است. عملکرد تیم‌ها در لیگ قهرمانان باعث شده در جدول رده‌بندی بهترین‌ها تغییراتی به وجود آید. 
پرسپولیس که با شکست السد توانست به یک‌چهارم نهایی راه یابد، با جهشی بزرگ جای الهلال را در رده دوم بهترین‌ها گرفت.  بهترین تیم باشگاهی فوتبال آسیا در شرایط کنونی کاشیما آنتلرز ژاپن است و بعد از آن پرسپولیس در جایگاه دوم جای دارد. 
الهلال که فصل قبل توانست با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در رده دوم بهترین‌ها قرار گیرد بعد از کنار گذاشته شدن از فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به رده سوم این جدول سقوط کرد و در رده چهارم هم تیم الدحیل قطر قرار دارد. 
***
افشای رفتار نژادپرستانه نیمار
پس از گذشت 2 هفته از دیدار جنجالی پاری‌سن‌ژرمن- مارسی، توهین نژادپرستانه نیمار در این بازی لو رفت.
به گزارش فارس، 17 روز پیش یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ فرانسه برگزار شد؛ زمانی که پاری‌سن‌ژرمن به مصاف مارسی رفت و پس از پیروزی المپیک مارسی بر رقیب، در انتهای بازی درگیری شدیدی بین 2 تیم رخ داد. 
این درگیری باعث شد 5 نفر اخراج شوند تا جنجال‌های این جدال همچنان ادامه داشته باشد؛ از توهین نژادپرستانه آلوارو گونزالزس، بازیکن مارسی گرفته تا پرتاپ آب دهان از سوی دی‌ماریا. همه این مسائل از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه بررسی شد تا اینکه موضوع توهین نژادپرستانه نیمار نیز به تیتر رسانه‌ها تبدیل شد. 
از همان روز گفته شد که نیمار متهم به توهین نژادپرستانه شده است ولی هیچ کس نتوانسته بود این مسأله را با فیلم اثبات کند، تا اینکه رسانه کادناسر اسپانیا از توهین نیمار پرده برداشت. براساس گزارش این رسانه، این بازیکن برزیلی به «هیروکی ساکای»، مدافع ژاپنی مارسی توهین نژادپرستانه کرده است. 
به دلیل ادبیات سخیف نیمار، نمی‌توان از صحبت‌های این بازیکن برزیلی نوشت. باید دید فدراسیون فوتبال فرانسه چه تصمیمی در مورد او می‌گیرد. 
روز گذشته نیز خبر مصدومیت نیمار تا سال 2021 یعنی تا 3 ماه دیگر در رسانه‌ها منتشر شد. 
باید دید این بازیکن چه زمان محروم می‌شود و چگونه می‌تواند دوباره برای پاری‌ سن ژرمن به میدان برود!

Page Generated in 0/0058 sec