printlogo


کد خبر: 225347تاریخ: 1399/7/19 00:00
اخبار

وزنه‌برداری در خطر حذف از المپیک 2024 پاریس
رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، وزنه‌برداری را به حذف از المپیک تهدید کرد.
 توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) پس از افشای نگرانی‌های شدید درباره اداره فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF)، این رشته را به حذف از بازی‌های المپیک 2024 پاریس تهدید کرد. 
باخ این اظهارات را در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی پس از جلسه هیات اجرایی IOC بیان کرد. 
باخ در این باره گفت: ما درباره حاکمیت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری نگرانی‌های شدیدی داریم. نگرانی ما همچنین درباره عدم پیشرفت با توجه به اصلاحات قانون اساسی IWF مطرح است. 
رئیس کمیته بین‌المللی المپیک خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نکات قابل توجه در زمینه حاکمیت، نمایندگی ورزشکاران در فدراسیون بود که قطعا باید تقویت شود. ما این نگرانی‌ها را به IWF اعلام خواهیم کرد و همزمان با آنها در حال مرور برنامه رویداد و مکان‌های سهمیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس خواهیم بود. 
با افشای فساد تاماش آیان، در حال حاضر فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با سرپرست اداره می‌شود. 
***
سوارس: به خاطر تمام اتفاقات گریه ‌کردم!
 لوئیس سوارس که از سوی مدیریت بارسلونا به طرز عجیبی کنار گذاشته شد، درباره این اتفاقات صحبت کرد. 
مهاجم تیم‌ ملی اروگوئه پس از گلزنی در دیدار انتخابی جام‌جهانی برای تیم ‌ملی کشورش مقابل شیلی به وصف روزهای سخت پس از ترک بارسلونا پرداخت. 
سوارس اظهار داشت: من 6 سال تمام برای بارسلونا بازی کردم و به نظرم راه دیگری وجود داشت تا مرا اخراج کنند. می‌توانستند به شکل دیگری به من بگویند برنامه‌شان تغییر کرده است. 
وی ادامه داد: اتفاقات خوب پیش نرفت و من و مسی را بشدت ناراحت کردند. او می‌داند چقدر ما از این موضوع ناراحت شدیم و جدایی ما در این لحظه چقدر سخت و سنگین است. 
رفتار باشگاه بارسلونا با لوئیس سوارس باعث شد ستارگان بارسلونا به حمایت از این بازیکن اروگوئه‌ای به پا خیزند و علیه مدیریت صحبت کنند. 
سوارس گفت: من از اینکه مسی خیلی زود از من در فضای عمومی حمایت کرد متعجب نشدم. من او را خوب می‌شناسم و می‌دانم چه درد و رنجی کشیده است. شیوه نامناسب و بی‌رحمانه بیرون کردن من به نظرم بیشترین ناراحتی را به همراه داشت. 
فوق ستاره کنونی اتلتیکومادرید ادامه داد: از پنجشنبه تا شنبه که من نخستین بازی خودم را برای اتلتیکومادرید انجام دادم، اوضاع به معنای واقعی کلمه پیچیده بود. من برای همه چیز و همه اتفاقاتی که رخ داده بود گریه کردم. من حتی از باشگاه بارسا پیامی دریافت نکردم. 
لوئیس سوارس وقتی روز پایانی در تمرین بارسلونا با بازیکنان خداحافظی کرد، این باشگاه را با چشمانی اشکبار ترک کرد. وی ادامه داد: من بسیار ناراحتم که مجبور شدم از بارسا کنار بروم. 
***
تست کرونای پاسور تیم‌ ملی والیبال بانوان مثبت شد
 تست کرونای «نگین شیرتری» بازیکن ملی‌پوش پیکان تهران مثبت اعلام شد.  این بازیکن در قرنطینه به سر می‌برد و راهی خانه شده است. تمام بازیکنان والیبال بانوان پیکان تست کرونا داده‌اند که هیچ کدام از آنها مبتلا نیستند. 
لیگ برتر والیبال بانوان اول آبان آغاز می‌شود و پاسور تیم‌ ملی در صورت منفی بودن تست می‌تواند پیکانی‌ها را در لیگ امسال همراهی کند. 

Page Generated in 0/0065 sec