printlogo


کد خبر: 225396تاریخ: 1399/7/20 00:00
اخبار

برهانی: مهدی‌پور و واسعی را می‌خواهیم
مربی جدید استقلال اعلام کرد این تیم برای تقویت در فصل بعد، به دنبال جذب مهدی مهدی‌پور و سعید واسعی است. آرش برهانی یکی از دستیاران محمود فکری در تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به صورت رسمی در این تیم مشغول فعالیت شده است، گفت: بله! حضور من در استقلال به طور رسمی اعلام شده است و ان‌شاءالله در کنار آقای فکری بتوانیم به استقلال کمک کنیم و بعد از چند سال ناکامی برای هواداران جام کسب کنیم. وی همچنین درباره بازیکنان جدیدی که جذب شده‌اند، گفت: تیم استقلال تکمیل نشده، البته چند بازیکن خوب به تیم جذب شده‌اند و مهم‌ترین اتفاقی که بعد از یک دهه برای استقلال رخ داد، این بود که اکثر بازیکنان تمدید کردند که جزو اتفاقات نادری بود که برای استقلال رخ داد. چند نفر از بازیکنان خوب لیگ بر حسب نیاز جذب شدند و احتمالا یکی دو بازیکن دیگر با نظر آقای فکری جذب خواهند شد. برهانی درباره آخرین وضعیت علی کریمی گفت: باشگاه خواهان کریمی است و ایشان فعلا در اردوی تیم‌ ملی حضور دارد. خود علی هم می‌داند که باشگاه چقدر به او علاقه دارد. صد درصد برنامه باشگاه حفظ کریمی است و سرمربی روی ایشان نظر دارد. علی از لحاظ فنی بازیکن ویژه ما است و باشگاه تمام تلاشش را می‌کند تا او را حفظ کند. مربی استقلال درباره فسخ قرارداد میلیچ و دیاباته هم گفت: باشگاه از این ۲ بازیکن مهلت گرفته و ان‌شاءالله بتواند مشکل این ۲ بازیکن را حل کند و امیدوارم مشکلی از این بابت پیش نیاید. این ۲ نفر از بازیکنان خوب ما هستند که حساب ویژه‌ای روی آنها باز کرده‌ایم. همانطور که مدیران برای کسب مجوز حرفه‌ای، تمدید قراردادها و جذب بازیکنان جدید تلاش کردند، ان‌شاءالله بتوانیم این ۲ بازیکن را هم حفظ کنیم.
***
امروز فینال تنیس اپن فرانسه 2020
دومین گرنداسلم فصل تنیس جهان و تنها گرنداسلمی که مسابقاتش روی خاک رس است، امروز قهرمانش را خواهد شناخت. طبق معمول سال‌های اخیر، رافائل نادال اسپانیایی، پادشاه بازی روی خاک رس با 12 قهرمانی در اپن فرانسه، رکورددار این رقابت‌ها در تاریخ و بخت نخست قهرمانی در رولان گاروس است. نوواک جوکوویچ صرب نیز که تنها قهرمانی خود در رولان گاروس را سال 2016 به دست آورده، سعی دارد دومین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها به‌دست آورد. پیروزی مقابل نادال روی خاک رس اوج بلند‌پروازی هر تنیس‌بازی است. 
***
رونالد کومان اعلام کرد
علت تاخیر بارسا در خرید بازیکن
سرمربی بارسلونا می‌گوید شرایط مالی باشگاه عاملی بوده که در فصل نقل و انتقالات مانع خرید همه هدف‌های این تیم شده است. رونالد کومان، سرمربی بارسلونا می‌گوید شرایط دشوار مالی باشگاه در وضعیت بغرنج اپیدمی کرونا باعث شده او و باشگاه نتوانند امسال تابستان به اندازه‌ای که مایل بودند برای تقویت تیم خرید کنند. در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ستاره‌هایی مثل آرتور، ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال و لوئیس سوارز بارسلونا را ترک کردند و بلوگرانا در این پنجره «میرالم پیانیچ» و «سرجینو دِست» را جذب کرد و البته جوانانی مثل ترینکائو، پدری و ماتئوس فرناندس را هم به خدمت گرفت. کومان تمایل زیادی به جذب ممفیس دیپای، هموطنش از باشگاه لیون داشت که این انتقال به سرانجام نرسید. رونالد کومان همچنین با اشاره به ضرر 100 میلیون یورویی و کاهش درآمد 200 میلیون یورویی بارسا در شرایط پاندمی کرونا گفت: «تیم ما خوب است و من از تیمی که در اختیار دارم راضی‌ام. ما سعی خودمان را کردیم که تیم را تقویت کنیم و در بعضی پست‌ها موفق شدیم اما در بعضی پست‌ها هم نتوانستیم که علتش شرایط مالی باشگاه بود. ما باید شرایط را بپذیریم و به تلاش ادامه بدهیم». 
***
کی‌روش: اشتیاق رمز پیروزی کلمبیا بود
سرمربی تیم‌ ملی فوتبال کلمبیا بعد از پیروزی پرگل مقابل ونزوئلا از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد و اشتیاق به پیروزی و تمرکز بالا را عامل موفقیت تیمش دانست. کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش، سرمربی اسبق تیم‌ ملی فوتبال کشورمان، نخستین قدم در مسیر صعود به جام‌جهانی 2022 قطر را مقتدرانه برداشت و موفق شد در خانه خود ونزوئلا را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو بردارد. دیدار ۲ تیم در مرحله گروهی مقدماتی جام‌جهانی در منطقه آمریکای جنوبی برگزار شد. کی‌روش که در این بازی از 3 مهاجم (خامس رودریگز‌، دووان زاپاتا و موریل) استفاده کرده بود از همکاری بین زاپاتا و موریل، ۲ مهاجمی که هر ۳ گل کلمبیا را به ثمر رساندند تقدیر کرد. وی اظهار داشت: کلید پیروزی ما اشتیاق برای پیروزی و تمرکز بالا بود. بازیکنان ما با تواضع و احترام به رقیب بازی کردند. احترام به معنای ترس نیست، بلکه به معنای شناخت نقاط قوت و ضعف حریف برای استفاده از آنهاست. ما ونزوئلا را خوب می‌شناختیم و می‌دانستیم چطور باید برای رسیدن به گل به آنها حمله کنیم.

Page Generated in 0/0065 sec