printlogo


کد خبر: 225791تاریخ: 1399/7/30 00:00
اخبار

کادر فنی استقلال همچنان قرارداد ندارد!
در فاصله 16 روز تا آغاز لیگ بیستم فوتبال و در حالی ‌که 10 روز از آغاز همکاری کادر جدید- و شلوغ و پرتعداد- باشگاه استقلال می‌گذرد، اعضای کادر فنی این تیم هنوز قراردادی با باشگاه امضا نکرده‌اند. جز محمود فکری که همان ابتدا قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد، بقیه اعضای کادر فنی تیم استقلال قراردادی منعقد نکرده‌اند.
عبدالصمد مرفاوی، سیروس دین‌محمدی، حنیف عمران‌زاده، آرش برهانی و سعید عزیزیان، نفرات کادر فنی تیم فوتبال استقلال هستند که هنوز تکلیف قراردادهای آنها مشخص نیست. البته روز گذشته پرویز مظلومی، سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد. 
***
کرمانی‌مقدم: کاش پرسپولیس برای انصاری و ربیع‌‌خواه مراسم می‌گرفت
پیشکسوت پرسپولیس گفت: کاش برای انصاری و ربیع‌خواه مراسمی در باشگاه برگزار می‌کردند. نه‌ تنها در پرسپولیس، بلکه چنین مراسمی باید در همه باشگاه‌های ما رواج پیدا کند.
مرتضی کرمانی‌مقدم درباره نحوه جدایی محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه از پرسپولیس اظهار داشت: درست است قبل از گل‌‌محمدی به انصاری گفتند به تیم خارجی نرو و در پرسپولیس بمان اما وقتی یحیی به تیم آمد، طبق سلیقه خودش بازیکنان را انتخاب می‌کند و نمی‌توان در این مساله سرمربی تیم را مقصر دانست، چون فوتبال همین است. گاهی یک مربی تو را نمی‌خواهد و مربی دیگر تو را انتخاب می‌کند. از این مسائل در فوتبال پیش می‌آید، نمی‌توان گفت به این ۲ بازیکن ظلمی شده است.  وی در گفت‌وگو با فارس افزود: ربیع‌خواه و انصاری در این چند سال برای پرسپولیس عالی کار کرده‌اند اما انتخاب بازیکن به سلیقه مربی است. فوتبال حرفه‌ای بی‌رحم است. به نظر من این ۲ بازیکن نباید ناراحت و ناامید شوند و باید محکم کار کنند و در سال‌های آینده دوباره به تیم بازگردند.  پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه بهتر نبود این ۲ بازیکن با یک مراسم زیبا از تیم جدا شده و خداحافظی می‌کردند، گفت: بله! واقعا در این صورت خیلی شرایط بهتری به وجود می‌آمد. کاش برای این دو مراسمی در باشگاه برگزار می‌کردند؛ نه‌ تنها در پرسپولیس، بلکه چنین مراسمی باید در همه باشگاه‌های ما رواج پیدا کند و قدر بازیکنانی را که برای تیم زحمت می‌کشند بدانند.
وی درباره اینکه خودش هم تقریبا همین شرایط را در گذشته تجربه کرده است، گفت: من در قطر بازی می‌کردم و به من تلفن کردند و گفتند بیا پرسپولیس به تو نیاز دارد، من هم قراردادم را با باشگاه قطری فسخ کردم و نیم‌فصل به پرسپولیس بازگشتم، خیلی از پولم را هم نگرفتم؛ همان سالی که ابتدا گده سرمربی بود و بعد استانکو آمد و پرسپولیس قهرمان شد. من به خاطر پرسپولیس بازگشتم. پیشکسوت پرسپولیس افزود: البته آن زمان قراردادهای میلیاردی در میان نبود، به من 2 میلیون تومان دادند، البته همان زمان هم از باشگاه‌های دیگر ایرانی پیشنهاد 10 میلیون تومانی به همراه یک خودرو داشتم اما به عشق پرسپولیس 2 میلیون گرفتم و در این تیم بازی کردم. کرمانی‌مقدم گفت: من به خاطر پول ناراحت نشدم. بیشتر از بی‌توجهی‌ها دلم گرفت. نیم‌فصل عابدینی به من گفت برو به تیم کشاورز کمک کن و بعد دوباره به تیم بازگرد؛ من به کشاورز رفتم اما دیگر بازگشتی در کار نبود و دورم زدند. فوتبال حرفه‌ای همین است. به هر حال من و خیلی دیگر از پیشکسوتان این شرایط را فراموش کردیم، زیرا فقط به عشق پرسپولیس بازی کردیم. 
***
اینتر برای تمدید با مارتینز دست به کار شد
باشگاه اینتر می‌خواهد قرارداد مهاجم ارزشمند آرژانتینی خود را تمدید کند.
مسؤولان باشگاه اینتر در زمینه آینده لوتارو مارتینز، مهاجم ملی‌پوش آرژانتینی‌شان تغییر موضع دادند. مسؤولان باشگاه ایتالیایی دست به کار شدند و زمان دقیق مذاکره خود برای تمدید قرارداد مارتینز را اعلام کردند. طبق گزارش‌های رسیده، مدیران نراتزوری می‌خواهند قبل از نقل و انتقالات زمستانی جلسه تمدید قرارداد این بازیکن را برگزار کنند.مارتینز در قرارداد جدیدش با اینتر دستمزد سالانه 7 میلیون یورویی کسب می‌کند. همچنین اینتر می‌خواهد بند فسخ قرارداد 111 میلیون یورویی را بردارد و رقمی بالاتر به جای آن ثبت کند. تابستانی که گذشت، اخبار زیادی درباره جدایی مارتینز از اینتر و رفتنش به بارسلونا و همبازی شدن با لئو مسی ‌مطرح شد ولی در نهایت اینتر که ابتدا حاضر به فروش وی به بارسا شده بود، تغییر عقیده داد و مهاجم گلزن خود را نگه داشت. 

Page Generated in 0/0054 sec