printlogo


کد خبر: 226481تاریخ: 1399/8/19 00:00
کتاب

کتاب صوتی زندگینامه سردار سلیمانی تولید شد
کتاب صوتی «رفیق خوشبخت ما» بر اساس زندگی سردار سپهبد شهید «حاج‌قاسم سلیمانی» در رادیو نمایش تولید شد. به گزارش فارس، اشرف‌السادات اشرف‌نژاد، تهیه‌کننده این مجموعه صوتی گفت: «رفیق خوشبخت ما» بر اساس داستان‌ها و روایت‌های پراکنده از زندگی شخصی و سیاسی حاج‌قاسم سلیمانی توسط سیدعبدالمجید کریمی گردآوری شده است که هر قسمت آن داستان و روایتی جداگانه دارد. وی افزود: کتاب رفیق خوشبخت ما دارای یک مقدمه و هشت باب است. اشرف‌نژاد در ادامه گفت: برخی از این روایت‌ها از زبان شهدای مختلفی روایت می‌شود که در آن دوران از ایشان خاطراتی داشته‌اند اما اکنون همه آنها به شهادت رسیده‌اند. این تهیه‌کننده رادیویی در پایان گفت: این مجموعه در 40 قسمت به صورت کتاب صوتی توسط احمد گنجی خوانش شده است که بزودی از رادیو نمایش پخش می‌شود. 
***
چاپ دهم برای کتاب «ویرانی دروازه شرقی»
کتاب «ویرانی دروازه شرقی» برای دهمین بار توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس به چاپ رسید. به گزارش مهر، به دلیل استقبال گسترده و چشمگیر علاقه‌مندان و پژوهشگران عرصه دفاع‌مقدس و تاریخ جنگ ایران و عراق، کتاب «ویرانی دروازه شرقی» نوشته سرلشکر عراقی «وفیق السامرائی» برای دهمین بار توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس به چاپ رسیده و روانه بازار شد. نویسنده کتاب، اثر خود را در 5 فصل کلی ۱- جنگ ایران و عراق و علل و زمینه‌های تاریخی آن، ۲- بعد از جنگ با ایران تا اشغال کویت، ۳- اشغال کویت و جنگ عراق با متحدین با محوریت آمریکا، ۴- صدام و امنیت او در عراق و ۵- انتفاضه مردمی و مخالفان علیه صدام، به نگارش درآورده است. 
***
مشارکت ۸۱۷ کتابفروشی در پاییزه کتاب ۹۹
مهلت ثبت‌نام طرح پاییزه کتاب ۹۹ با مشارکت ۸۱۷ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور به پایان رسید. به گزارش باشگاه خبرنگاران، ۸۱۷ کتابفروشی از سراسر کشور برای حضور در طرح پاییزه کتاب ۹۹ اعلام آمادگی کرده‌اند که در مقایسه با طرح تابستانه کتاب ۹۹ افزایش ۶ درصدی مشارکت کتابفروشی‌ها را به همراه داشت. گفتنی است مطابق آمار، ۱۰۵ کتابفروشی برای نخستین بار در طرح پاییزه کتاب ۹۹ شرکت کردند. طرح پاییزه کتاب ۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه همزمان با بیست‌و‌هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در کتابفروشی‌های عضو این طرح در سراسر کشور اجرا می‌شود. در این طرح، علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند ضمن مراجعه به سایت
 tarh.ketab.ir و اطلاع از اسامی کتابفروشی‌های عضو این طرح، از یارانه ۲۰درصدی تا سقف ۲۰۰هزار تومان با ارائه کارت ملی بهره‌مند شوند.

Page Generated in 0/0054 sec