printlogo


کد خبر: 227520تاریخ: 1399/9/13 00:00
در گفت‌وگوی اینترنتی احسان علیخانی با داوران عصر جدید مطرح شد
امیدواری به برگزاری فینال تا تحویل سال

آریا عظیمی‌نژاد، امین حیایی، رؤیا نونهالی و سید‌بشیر حسینی، داوران برنامه «عصر جدید» در قالب ارتباط تصویری، علیخانی را در یک گفت‌وگوی اینترنتی همراهی کردند. 
به گزارش «وطن امروز»، علیخانی در ابتدای این گفت‌وگو با اشاره به شرایط سخت کرونا و عزادار شدن برخی مردم در پی ابتلای عزیزان‌شان به این بیماری بیان کرد: ما قرار بود آبان‌ماه برگردیم و توضیح خواهم داد چرا پروژه متوقف شده است. ما هم مثل خیلی از صنوف و مشاغل دیگر درگیر این ماجرا هستیم که به مرور درباره‌اش توضیح خواهم داد. 
علیخانی در ادامه گفت: 90 درصد شرکت‌کننده‌ها از شهرهای دیگر هستند، آنها هم خانواده دارند و گروه‌های پرتعداد هستند. مثلا گروهی داریم که ۶۰ نفر هستند که ۲ روز باید به تهران بیایند تمرین کنند. ممکن است پدر و مادرهای‌شان درگیر باشند. 
وی اضافه کرد: الان خیلی از شوهای تلویزیونی یا فیلم و سریال‌ها هستند که در حال کارند اما شاید گروه‌های کوچکی هستند ولی ما اگر بخواهیم برنامه را ضبط کنیم با یک گروه بزرگ، نگرانی‌ها بالا می‌رود. علیخانی در ادامه  این گفت‌وگو درباره امین حیایی گفت: امین بشدت نگران عصر جدید است. هفته‌ای یک بار با هم حرف می‌زنیم، ایده می‌دهد و می‌گوید به نوعی باید به مردم انرژی بدهیم، با این حال موضوع مهم برای ما آوردن مردم به استودیو بوده است. حیایی نیز در ادامه با تسلیت به مردم عزادار و هنرمندان در روزهای کرونایی عنوان کرد: فکر می‌کنم تنها راه همین است که صبوری کنیم و منتظر بمانیم تا واکسن واقعی بیاید. تهیه‌کننده «عصر جدید» در ادامه درباره اینکه چرا آبان‌ماه امسال ضبط «عصر جدید» انجام نشده است اینچنین توضیح داد: برای من به عنوان تهیه‌کننده بهترین کار این بود که کار را تولید کنم چون ما از مهر ۹۸ برنامه را شروع کردیم و ۱۸ ماه طول کشیده و نمی‌دانیم چه زمانی تمام می‌شود. امیدوارم خدا کمک کند برنامه نوروز ۱۴۰۰ به پایان برسد. وی ادامه داد: مشکلاتی داریم که کمرشکن است، از هزینه‌های کلان در فضای تولید گرفته تا دیگر هزینه‌ها، اجاره و... دلیل ما برای اینکه نتوانستیم برنامه را آبان‌‌ماه ضبط کنیم این بود که شرکت‌کننده‌های انفرادی و گروهی داشتیم و شرایط برای حضورشان مساعد نبود. امیدواریم شرایط بهتر شود و بتوانیم در زمستان این کار را انجام دهیم. علیخانی در ادامه یادآور شد: 90 درصد شرکت‌کننده‌ها شهرستانی هستند و باید به تهران می‌آمدند، خانواده‌های‌شان درگیر بودند، منع تردد بود و مشکلات زیادی داشتیم وگرنه ما هم دوست داریم کار را عاشقانه شروع کنیم و امیدوارم زودتر آغاز شود. مجری عصر جدید در ادامه از ضبط یک برنامه بدون حضور شرکت‌کنندگان «عصر جدید» خبر داد و گفت: اوایل هفته بعد ضبط کاری را شروع می‌کنیم که طی آن ۸ تا ۱۰ کلاکت تولیدی را در استودیو برنامه انجام می‌دهیم که شرکت‌کننده‌ها در آن حاضر نیستند. وی درباره این برنامه توضیح داد: در این برنامه من و داوران هستیم و فکر می‌کنم دی‌ماه پخش شود. وی در تاکید بیشتر درباره زمان ضبط اصلی قسمت‌های باقیمانده از فصل دوم «عصر جدید» با حضور شرکت‌کنندگان نیز عنوان کرد: اگر شرایط مهیا باشد دی‌ماه ضبط ادامه این فصل را شروع می‌کنیم اگرنه در بهمن یا اسفند ضبط اصلی را انجام می‌دهیم. علیخانی در ادامه درباره ضبط کلاکت‌های تولیدی هم یادآور شد: ما این کار را شروع کرده‌ایم که کارویژه‌ای با حضور داوران خواهد بود. وی در بخش بعدی با رویا نونهالی گفت‌وگو کرد. نونهالی در این بخش گفت: من با اینکه به شکل تقریبا افراطی مراقب بودم اما مبتلا شدم و بعد از آن قرنطینه را هم پشت سر گذاشتم و تست منفی را هم دریافت کردم. وی ادامه داد: من سر کار می‌روم و خیلی‌ها این روزها سر کار هستند اما ضبط «عصر جدید» کاری پرمخاطره است. علیخانی هم به شرایط سخت بازیگران در این شرایط کرونایی اشاره و بیان کرد: متأسفانه در این شرایط بازیگرانی را از دست داده‌ایم چون نمی‌توانند مقابل دوربین ماسک بزنند و باید بازی کنند. بازیگری جزو مشاغل پرخطر است. وی در پاسخ نونهالی درباره وضعیت برنامه نیز در توضیح دوباره تاکید کرد: ما هم مثل خیلی از مشاغل منتظر هستیم. مثل تئاتری‌ها که ضربه سختی خوردند. شبکه تا الان صبوری کرده و بچه‌ها همدلی کرده‌اند. ما ۲ مرحله توقف داشته‌ایم و این سومین مرحله است که اینها می‌تواند کار را به نابودی بکشاند و من امیدوارم در نهایت تا تحویل سال بتوانیم فینال کار را برگزار کنیم. 

Page Generated in 0/0043 sec