printlogo


کد خبر: 227645تاریخ: 1399/9/16 00:00
اخبار

واکنش AFC به احتمال تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا
 طبق اعلام یک منبع آگاه در کمیته استیناف لیگ قهرمانان آسیا، فینال این رقابت‌ها در زمان مقرر برگزار خواهد شد و هیچ تصمیمی درباره تعویق آن گرفته نشده است. به گزارش سایت عربی کوره، در روزهای اخیر باز هم شاهد انتشار خبرهایی درباره احتمال تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم. هم AFC و هم کمیته استیناف درخواست باشگاه النصر برای شکایت از پرسپولیس را رد کردند اما این تیم عربستانی دست‌بردار نیست و به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت کرد. رسانه‌های عربستانی اعلام کردند النصر از دادگاه حکمیت ورزش درخواسته کرده جلسه فوری برگزار کند و این باعث شده احتمال تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود داشته باشد. یک منبع آگاه در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا اما در گفت‌و‌گویی که با سایت عربی کوره داشت درباره احتمال تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: اینکه ما در حال بررسی احتمال تعویق بازی فینال هستیم درست نیست. تصمیم کمیته استیناف درباره شکایت باشگاه النصر کاملا روشن است. ما هیچ درخواستی از CAS برای تعویق فینال دریافت نکرده‌‌ایم. او ادامه داد: بازی فینال در زمان مقرر خود (‌29 آذر) برگزار می‌شود و هیچ تصمیمی برای تعویق آن نداریم. هر تیمی می‌تواند به CAS شکایت کند اما درخواست آنها به طول خواهد انجامید و بازی فینال در زمان مقرر برگزار خواهد شد. پرسپولیس از ایران به عنوان نماینده غرب به فینال راه یافته و منتظر نماینده شرق است تا بازی فینال را برگزار کند. 
***
تنها کسی که از مرگ مارادونا خبر ندارد
سرمربی سابق تیم ‌ملی آرژانتین هنوز نمی‌داند اسطوره فوتبال کشورش به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داده است. به گزارش بی‌ساکر، کارلوس بیلاردو ۸۲ سال دارد و از سندروم حکیم آدامز (هیدروسفالی نرمال مغز) رنج می‌برد که پس از جراحی به آن مبتلا شد. به همین خاطر خانواده سرمربی بازنشسته آرژانتینی که مارادونا تحت هدایت او قهرمان جام‌جهانی شد، تصمیم گرفتند تلویزیون را خاموش کنند تا متوجه درگذشت دیگو مارادونا نشود. بیش از یک هفته از این اتفاق ناگوار گذشته است اما به بیلاردو هنوز نگفته‌اند دیگو دیگر در این دنیا نیست. خانواده سرمربی سابق آلبی‌سلسته منتظر هستند در زمان مناسبی این خبر تلخ را به او بدهند. خورخه، برادر بیلاردو اعلام کرد شرایط کارلوس مناسب نیست به همین خاطر تصمیم گرفتیم فعلا این موضوع را از او پنهان کنیم؛ کاری که در سرزمینی مانند آرژانتین دشوار است. برادر بیلاردو گفت: چنین حادثه‌ای حتی ۲۰ روز در رسانه‌ها انعکاس دارد. با گذشت چند روز اکنون برای اینکه به بهترین شکل این خبر را بازگو کنند برنامه‌ریزی کرده‌اند. قرار است مدافع بازنشسته را برخی از هم‌تیمی‌هایش از تیم قهرمان جهان ۸۶ همراهی کنند تا سلامتی بیلاردو به خطر نیفتد. خورخه در این رابطه اظهار کرد: با روجری صحبت کرده‌ام و او به همراه ۲ یا ۳ نفر دیگر نزد کارلوس خواهد رفت تا ببیند شرایط چگونه است. برادر بیلاردو در پایان گفت: دیگو اهمیت زیادی در زندگی کارلوس داشت.
***
توخل گزینه جانشینی سولسشر
سرمربی کنونی پاری‌سن‌ژرمن گزینه جانشینی اوله گونارسولسشر در آینده است. «اد وودوارد» مدیر منچستریونایتد در جمع هواداران اطمینان خاطر داد باشگاهش به همکاری با سرمربی نروژی 2 سال اخیر ادامه می‌دهد. این مقام از عملکرد سولسشر در مجموع ابراز رضایت کرد اما رسانه‌های اروپایی همچنان درباره آینده نیمکت مربیگری شیاطین سرخ خبر می‌دهند. هفته‌نامه اشپورت بیلد، چاپ آلمان در این باره نوشت توماس توخل گزینه مدنظر سران یونایتد برای روزهایی است که سولسشر را در اختیار نخواهند داشت. این نشریه افزود اگر در آینده به هر دلیلی امکان ادامه حضور سرمربی نروژی در اولدترافورد مهیا نباشد، مدیریت باشگاه انگلیسی خواهان همکاری با توماس توخل است که از 2 سال قبل سکان هدایت پاری‌سن‌‌ژرمن را در اختیار داشته است. تحت هدایت این مربی آلمانی تیم فرانسوی افتخاراتی را کسب کرده و حتی فصل قبل به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید. 

Page Generated in 0/0069 sec