printlogo


کد خبر: 227891تاریخ: 1399/9/22 00:00
اخبار

تیم ملی فوتبال ایران بدون تغییر در رده 29 جهان
تیم ملی ایران در رده‌بندی جدید فیفا بدون تغییر در رده 29 جهان و دوم آسیا ماند. فدراسیون جهانی فوتبال رده‌بندی جدید خود را در ماه دسامبر اعلام کرد که تیم ‌ملی کشورمان با کسب 1496 امتیاز بدون هیچ تغییری در رده 29 جهان و دوم آسیا ایستاد. 
5 تیم برتر آسیا به ترتیب: ژاپن، ایران، کره جنوبی، استرالیا و قطرند. 
***
حمایت باشگاه استقلال از فکری
باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای ضمن تکذیب خبر تغییر کادر فنی این تیم، از محمود فکری حمایت کرد. 
محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال در جریان تمرین چند روز قبل این تیم در حضور خبرنگاران مصاحبه‌ای مفصل و طولانی انجام داد. محور صحبت‌های فکری، گلایه از حمایت نشدنش از طرف خانواده استقلال و نداشتن زمان کافی برای آماده‌سازی تیم بود. 
بعد از این مصاحبه، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای ضمن حمایت از فکری، خبر تغییر کادر فنی استقلال را تکذیب کرد. 
در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: «امروز در برخی جراید و رسانه‌ها خبری کذب مبنی بر تغییرات احتمالی در رأس کادر فنی استقلال منتشر شد که به این وسیله خبر مذکور تکذیب می‌شود. سرپرست باشگاه استقلال و کلیه اعضای هیات‌مدیره استقلال بارها حمایت قاطع خود را از محمود فکری اعلام کرده‌اند و مشخص نیست حاشیه‌سازان نگران چه منافع از دست‌رفته‌ای هستند که با انتشار این دست اخبار به دنبال برهم زدن تمرکز کادر فنی و بازیکنان استقلال هستند. شایعه‌پراکنان مسلم بدانند با سیاه‌نمایی و ایجاد فضای مسموم رسانه‌ای به اهداف خود نخواهند رسید و محمود فکری تنها گزینه تیم فوتبال استقلال است. معاونت حقوقی باشگاه استقلال اقدامات حقوقی جهت شکایت از این رسانه‌ها و جراید که اقدام به انتشار و بازنشر این اخبار کذب کرده‌اند را در دستور کار خود قرار داده است».
***
النصر به دنبال تعویق فینال لیگ قهرمانان با درخواست از دادگاه CAS
یک رسانه سعودی خبر داد باشگاه النصر از دادگاه حکمیت ورزش می‌خواهد بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 را به تعویق بیندازد. به گزارش فارس، نشریه «الجزیره» عربستان خبر داد منتظر باشید باشگاه النصر به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) اعتراض خود را ارائه کند و خواستار تعویق بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 تا زمان صدور حکم نهایی در پرونده شکایت از پرسپولیس شود. باشگاه النصر عربستان پیش از این ۲ بار در پرونده شکایت خود از پرسپولیس، در کمیته انضباطی و استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا شکست خورده ولی دست‌بردار نیست. هفته گذشته دادگاه حکمیت ورزش رسیدگی فوری به این پرونده را رد کرد. 

Page Generated in 0/0056 sec