printlogo


کد خبر: 228189تاریخ: 1399/9/29 00:00
احتمال آغاز اردوی شاگردان بنا از ماه آینده
استارت تا فتح آسیا

علیرضا هنرمنش: کادر فنی تیم‌ ملی کشتی فرنگی با توجه به پایان مسابقات لیگ برتر در صدد است اردوهای آماده‌سازی ملی‌پوشان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را از ماه آینده آغاز کند. پرونده رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی روز سه‌شنبه ۲۵ آذرماه با قهرمانی تیم بازار بزرگ ایران بسته شد؛ مسابقاتی که در شرایط و محدودیت‌های کرونایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به جریان افتاد و در نهایت با تمام کم و کاستی‌های خود به پایان رسید. 
حال با توجه به پایان پیکارهای لیگ برتر، کادر فنی تیم‌ ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز در صدد آغاز برنامه‌های مدون خود برای حضور ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات گزینشی المپیک است. 
طبق برنامه اتحادیه جهانی کشتی، مسابقات قهرمانی کشتی آسیا طی روزهای ٢٨ بهمن تا سوم اسفندماه به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد. همچنین پیکارهای گزینشی المپیک نیز طی فروردین و اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود که ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران باید برای کسب ۳ سهمیه باقیمانده تلاش کنند. 
در همین راستا حبیب‌الله اخلاقی، مربی تیم‌ ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره برنامه‌های آتی این تیم با توجه به پایان لیگ برتر گفت: با توجه به اهمیت زمان آغاز دور جدید تمرینات تیم‌ ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های گزینشی المپیک، باید برنامه‌های خود را بزودی وارد فاز اجرایی کنیم.  با این وجود می‌توان پیش‌بینی کرد بتوانیم از دی‌ماه اردو داشته باشیم، البته همه چیز در نهایت به شرایط و محدودیت‌های کرونایی بستگی دارد اما به هر حال پیش‌بینی می‌کنیم اردوی ملی‌پوشان برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا ماه‌های دی و بهمن‌ تشکیل و پیگیری شود. وی در پایان به احتمال برخی تغییرات در برنامه‌های مدون کادر فنی با توجه به شیوع کرونا هم اشاره کرد و گفت: وضعیت موجود و محدودیت‌های کرونایی در ماه‌های اخیر باعث تغییرات فراوانی شده و طبیعتاً تصمیمات کادر فنی و متولیان کشتی را هم بارها تغییر داده است. به عنوان مثال، همین رقابت‌های لیگ کشتی قرار بود بعد از رقابت‌های جهانی برگزار شود اما لغو این مسابقات باعث شد لیگ هم دوباره به جریان بیفتد و در نهایت پرونده این دوره از رقابت‌ها نیز بتازگی بسته شود.

Page Generated in 0/0054 sec