printlogo


کد خبر: 228282تاریخ: 1399/10/1 00:00
اخبار

چوپان در جمع برترین‌های مسترالمپیا
هادی چوپان به مقام چهارم مسابقات مستر المپیای لاس‌وگاس بسنده کرد. 
به گزارش ایسنا، پس از اینکه هادی چوپان با سختی به کشور آمریکا و در نهایت با اقتدار به مرحله نهایی مسابقات مسترالمپیای لاس‌وگاس رسید، در یک قدمی رسیدن به جمع ۳ نفر برتر متوقف شد تا به مقام چهارم این تورنمنت معتبر برسد. 
هادی چوپان ضمن حضور در فینال، جایزه دلاری این مسابقات را نیز از آن خود کرد. وی سال گذشته به مقام سوم مسترالمپیای ۲۰۱۹ و عنوان «قهرمان مردمی» در این تورنمنت رسیده بود. 
«بیگ رمی» ورزشکار مصری توانست قهرمان مسترالمپیا ۲۰۲۰ لقب بگیرد و جایزه ۴۰۰ هزار دلاری را به خود اختصاص دهد. «برندون کوری» دوم شد و ۱۵۰ هزار دلار دریافت کرد و «فیل هیث» به مدال برنز رسید تا پاداش ۱۰۰ هزار دلاری را به جیب بزند. 
***
استعفای عضو هیأت‌مدیره استقلال پذیرفته شد
هادی زبده چندی پیش استعفای خود را از هیات‌مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد و این استعفا توسط وزارت ورزش و جوانان پذیرفته شد. 
زبده در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید این خبر گفت: بنده حدود 10 روز پیش این استعفا را تنظیم کردم و به خاطر مشغله کاری و مشکلات شخصی نتوانستم با هیات‌مدیره باشگاه استقلال ادامه دهم. من فضای نامناسبی در هیات‌مدیره باشگاه ندیدم و بنا به میل خودم خواهش کردم بنده را از این مسؤولیت معاف کنند و این مساله نیز پذیرفته شد.
***
محمد بنا: منتی بر سر کشتی ندارم
مزد کارم را گرفته‌ام
سرمربی تیم ‌ملی کشتی فرنگی ایران در حاشیه مراسم تجلیل از او و منصور برزگر گفت: در کنار بسیاری از بزرگان زحمات فراوانی کشیده شده تا کشتی ایران امروز در این جایگاه باشد.  محمد بنا صبح دیروز در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید فدراسیون کشتی و تجلیل از او و منصور برزگر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا باید میلاد حضرت زینب(س) را تبریک بگویم. ما حدود یک سال است درگیر کرونا هستیم و پرستاران و پرسنل زحمتکش بیمارستان‌ها برای سلامت مردم عزیزمان زحمت می‌کشند که جای تقدیر دارد.  بنا ادامه داد: طی این سال‌ها برای بچه‌ها خیلی از آینده قشنگ و پیروزی حرف زدم اما حرف زدن مقابل بزرگان کشتی برایم سخت است.  ۱6 - ۱5 سال در کشتی فرنگی به عنوان مربی بوده‌ام و برای کشتی که عشقم بوده وقت گذاشتم. هیچ منتی سر کشتی ندارم، چون در تمام این سال‌ها مزد گرفتم و وقتی مزد می‌گیریم نباید منت بگذاریم. وی خاطرنشان کرد: من دنبال تجلیل نیستم اما این مراسم خیلی برای من ارزشمند است و باعث محبت بیشتر می‌شود. در این سال‌ها به تنهایی کاری انجام ندادم و خیلی‌ها زحمت کشیدند تا در کشتی آزاد و فرنگی به این جایگاه برسیم و من مقابل شما بایستم.  سرمربی تیم ‌ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: از علیرضا دبیر خیلی سپاسگزارم که در این چند ماه کارهای بزرگی انجام داد. امیدوارم هر چه زودتر کرونا را شکست بدهیم تا دوباره شاهد جنب و جوش در خانه کشتی باشیم و در المپیک نیز کشتی ایران افتخارآفرین شود. 

Page Generated in 0/0054 sec