printlogo


کد خبر: 228359تاریخ: 1399/10/2 00:00
تذکر رئیس قوه قضائیه به دستگاه‎های اطلاعاتی و امنیتی و واحدهای قضایی
مطلقا اجازه توطئه و فتنه به عناصر دشمن ندهید

رئیس قوه ‌قضائیه در جلسه دیروز شورای عالی قوه ‌قضائیه با تبریک ولادت حضرت عیسی(ع) به خداپرستان، حق‌طلبان و عدالتخواهان اظهار داشت: پیام حضرت مسیح(س) دعوت به خدا، عدالت و صلح و دوستی است و کسانی که با عنوان مسیحی به ملت‎ها ظلم می‌کنند، قرابتی با آن حضرت ندارند. 
آیت‌الله رئیسی افزود: حضرت عیسی(س) از این همه ظلم و فساد و ترور بویژه ترور دولتی رژیم آمریکا بیزار است و اگر بود به این همه ظلمی که به مردم منطقه، خصوصا به مردم مظلوم فلسطین و کودکان یمن می‌شود راضی نمی‌شد و آن را تحمل نمی‌کرد. وی خطاب به پیروان واقعی حضرت موسی کلیم‌الله(ع) و حضرت عیسی روح‎الله(ع) تأکید کرد این ۲ نبی بزرگوار از جنایاتی که با سوءاستفاده از عنوان یهودی و مسیحی در دنیا می‌شود متنفرند و چنین اعمالی مطرود همه انبیای الهی است. رئیس قوه ‌قضائیه در ادامه با اشاره به ظلم و ستم غربی‌ها به ملت ایران گفت: راه مقابله با تهدیدات و باطل‌السحر تحریم‌ها، قوی شدن ایران اسلامی در همه عرصه‌هاست و نباید یک‎ ساعت نیز در خنثی‌سازی تهدیدها و تحریم‌ها تعلل کرد. 
آیت‌الله رئیسی تأکید کرد: حتی یک‎ساعت تأخیر در خنثی‌سازی تحریم‌ها هم خلاف عقل است، هم خلاف شرع و مسؤولان برنامه‌ریزی و اجرایی نباید یک‎ لحظه را هم برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها و قوی شدن ایران از دست بدهند و این راهبرد اساسی نظام باید با جدیت دنبال شود. 
رئیس قوه ‌قضائیه شکل‌گیری ایران قدرتمند را در گرو ایستادگی و بی‌اثر کردن تحریم‌های دشمن دانست و خطاب به غربی‌ها گفت: تحریم‌ها نمی‌تواند حرکت ملت ایران را متوقف کند و ما از هر امکانی برای دور زدن تحریم‌ها استفاده خواهیم کرد. 
آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه امروز بر همگان آشکار شده مذاکره 7 ساله با دشمنان به دلیل عهدشکنی آنها، بی‌اثر بوده و انتظاری که از آن می‌رفت را برآورده نکرده است تاکید کرد نباید با پیمان‌شکنان و دولت‎های بدون میثاق و بدعهد مذاکره کرد و در ادامه از همه مسؤولان خواست هماهنگ و همصدا، با هم در جهت خنثی کردن تحریم‌ها حرکت کنند. 
رئیس قوه ‌قضائیه در این جلسه بر لزوم صیانت و حراست از «امنیت ملی» تأکید کرد و اظهار داشت: حفظ امنیت بسیار مهم است و همه باید پاسدار امنیت ملی باشند و این مساله محوری نباید با هیچ حرکت احساسی خدشه‌دار شود. 
آیت‌الله رئیسی در پایان سخنانش با بیان اینکه جامعه باید امن باشد، به دستگاه‎های اطلاعاتی و امنیتی و واحدهای قضایی تذکر داد به عناصر دشمن و عوامل سرویس‌های بیگانه مطلقا اجازه خودنمایی و توطئه و فتنه ندهند. 

Page Generated in 0/0080 sec