printlogo


کد خبر: 228443تاریخ: 1399/10/4 00:00
اخبار

انتخاب گل مهاجم پرسپولیس به عنوان بهترین گل فینال آسیا
با پایان نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا، گل مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بهترین گل این بازی انتخاب شد. 
به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۰ برابر تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. 
تک گل پرسپولیس را در این بازی مهدی عبدی به ثمر رساند و «جونیور نگرائو» مهاجم برزیلی اولسان هم هر ۲ گل این تیم را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه پرسپولیس کرد. 
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان این مسابقه، انتخاب بهترین گل فینال بین این ۲ بازیکن را به نظرسنجی گذاشت که در نهایت و با اتمام زمان این نظرسنجی (ظهر چهارشنبه) گل مهدی عبدی با ۹۶ درصد انتخاب شد. 
***
خبر خوب سایت بلژیکی برای بیرانوند
یک سایت بلژیکی مدعی شد سرمربی فعلی تیم آنتورپ در حال بررسی پیشنهادی از کشور چین است و احتمالا «مارک ویلموتس» جانشین او می‌شود. 
سایت «voetbalprimeur» بلژیک خبر داد ایوان لکو، سرمربی فعلی تیم آنتورپ ممکن است به پایان دوره کاری خود در این تیم رسیده باشد و احتمالا این باشگاه را ترک ‌کند. یک باشگاه چینی قصد دارد لکو را به خاور دور ببرد. هر چند هنوز توافقی حاصل نشده است ولی مذاکرات ادامه دارد. 
این سایت همچنین اعلام کرد مارک ویلموتس گزینه جانشینی ایوان لکو است که رابطه خوب او با «لوسیانو دو اونفریو» مدیر ورزشی آنتورپ، انتخاب ویلموتس را برای این تیم تسهیل می‌کند. 
این تغییر از آنجا اهمیت دارد که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ‌ملی فوتبال ایران و تیم آنتورپ طی هفته‌های گذشته با ایوان لکو چالش‌هایی داشت. بیرانوند بعد از آنکه در بازی با تاتنهام انگلیس برای نخستین‌بار در ترکیب آنتورپ قرار گرفت، در لیگ بلژیک و مقابل تیم کلاب بروژ هم دروازه‌بان اصلی تیمش بود اما ۲ گل دریافت کرد. 
لکو بعد از بازی از تصمیمش برای بازی دادن به بیرانوند اظهار پشیمانی کرد و رسانه‌های بلژیک دلیل این اظهارات عجیب را اختلاف لکو با لوسیانو، مدیر ورزشی تیم آنتورپ اعلام کردند. 
جدایی لکو و حضور ویلموتس در آنتورپ، می‌تواند زمینه بازی کردن بیشتر بیرانوند را در این تیم فراهم کند. 
ویلموتس سرمربی سابق تیم ‌ملی ایران بعد از کار در ایران و شناخت از ملی‌پوشان کشورمان، بیرانوند را به تیم آنتورپ معرفی کرده بود. 
***
واکنش فدراسیون ژیمناستیک به ماجرای ضرب و شتم ملی‌پوش ایران
فدراسیون ژیمناستیک به ماجرای ضرب‌و‌شتم ملی‌پوش ژیمناستیک ایران واکنش نشان داد. 
به گزارش «وطن امروز»، رضا شاکرمی در گفت‌وگو با روابط عمومی این فدراسیون درباره درگیری ورزشکار ژیمناست که روز دوشنبه رخ داده بود اظهار داشت: این درگیری نزاع خیابانی بوده و در خیابان رخ داده است نه در داخل خانه ژیمناستیک شهید شیرودی. البته در ادامه پلیس در محل حاضر شد و اتفاقات درگیری را صورتجلسه کرد. 
وی در ادامه افزود: تمام تلاش ما این بوده که فعالیت‌های خانه ژیمناستیک به دور از هرگونه بی‌اخلاقی باشد. متاسفانه قبلا هم درگیری‌هایی توسط این ژیمناست در سالن انجام شده بود که همواره او را به آرامش دعوت کردیم اما این درگیری‌ها ادامه پیدا کرد و ما موضوع را به حراست مجموعه اطلاع دادیم. 
مدیر خانه ژیمناستیک شهید شیرودی در پایان خاطرنشان کرد: انتظاری که ما از ورزشکاران داریم رعایت اخلاق است و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. 

Page Generated in 0/0061 sec