printlogo


کد خبر: 228649تاریخ: 1399/10/9 00:00
اخبار

تعطیلی توچال به خاطر احتمال بهمن
مجموعه تفریحی- ورزشی توچال اعلام کرد این مجموعه روز جمعه ۱۲ دی تعطیل است که دلیل آن احتمال وقوع بهمن عنوان شده است. این تعطیلی شامل پارکینگ، جاده سلامتی، تله‌کابین، پیست اسکی، هتل، رستوران‌ها و... می‌شود. روز جمعه، ۵ دی‌ماه تعدادی از کوهنوردان که به ارتفاعات مختلف شمال تهران صعود کرده بودند، به دلیل شرایط نامساعد جوی جان خود را از دست دادند. 
***
آرسنال خواهان ستاره آینده‌دار بارسا
توپچی‌ها می‌خواهند ستاره آینده‌دار و مورد غضب کومان را در زمستان به لیگ برتر انگلیس بیاورند. 
به گزارش فارس، ریکی پوچ زیر نظر آرسنالی‌ها قرار گرفته و این بازیکن شاید به لیگ برتر انگلیس انتقال پیدا کند. از چند روز آینده و سال جدید میلادی، پنجره زمستانی آغاز خواهد شد و باشگاه بارسلونا می‌خواهد ستاره آینده‌دار خود را به تیم‌های دیگر قرض بدهد. 
ریکی پوچ که جزو محبوبان بارسایی‌هاست، مورد غضب کومان قرار گرفته و جایی در ترکیب ندارد. سرمربی بارسلونا عقیده دارد پوچ در تمرینات بخوبی کار نکرده و حتی برای رسانه‌ها جاسوسی می‌کند. 
البته شرایط آرسنال نیز چندان طبیعی نیست و این باشگاه در رده‌های پایین جدول لیگ برتر جزیره قرار دارد. در این شرایط او می‌تواند به خط میانی توپچی‌ها طراوت تازه‌ای بدهد. 
***
پاراکمانداران پاراالمپیکی در مسابقات چک شرکت می‌کنند
تیم ملی پاراتیروکمان اگر چه ظرفیتی برای کسب سهمیه جدید پاراالمپیک ندارد اما به عنوان تدارکات در آخرین مرحله مسابقات گزینشی توکیو شرکت خواهد داشت. 
مرحله نهایی مسابقات پاراتیروکمان گزینشی پاراالمپیک که برگزاری آن در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد، تیرماه سال آینده به میزبانی جمهوری چک برگزار می‌شود. 
تیم ملی پاراتیروکمان ایران هم حضور در این رقابت‌ها را در برنامه دارد. البته این تیم حداکثر سهمیه مجاز برای حضور در بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرده و از شرکت در میادین جمهوری چک سهمیه جدیدی به دست نمی‌آورد اما قرار است این اعزام به عنوان تنها برنامه‌ آماده‌سازی برون‌مرزی برای پاراکمانداران انجام شود. 
اصغر زارعی‌نژاد، علی سینا منشازاده، رمضان بیابانی، غلامرضا رحیمی و محمدرضا زندی همراه با زهرا نعمتی پاراکماندارانی هستند که سهمیه پاراالمپیک را در اختیار دارند. مرحوم راضیه شیرمحمدی هم در رشته کامپوند این سهمیه را در اختیار داشت اما وی سال گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت. 

Page Generated in 0/0082 sec