printlogo


کد خبر: 228752تاریخ: 1399/10/11 00:00
اخبار

نماهنگ «قاسم دل‌ها» منتشر شد
نماهنگ «قاسم دل‌ها» همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی منتشر شد. به گزارش «وطن امروز»، به مناسبت نخستین سالگرد شهادت مظلومانه حاج‌قاسم سلیمانی و یارانش، نماهنگ «قاسم دل‌ها» به همت فرهنگسرای ارسباران تولید و منتشر شد. این نماهنگ با اجرای گروه سرود بین‌المللی محراب، شعر حسین عبدی و مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس در آپارات فرهنگسرای ارسباران قابل بازدید و دانلود است. 
***
راه‌اندازی سایت بین‌المللی «ژنرال سلیمانی»
همزمان با نزدیک شدن به نخستین سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، سایت «ژنرال سلیمانی» با بیش از ۹ هزار عنوان مطلب، عکس، تصویر و... راه‌اندازی شد. به گزارش «وطن امروز»، سامانه بین‌المللی «ژنرال سلیمانی» علاوه بر فارسی به زبان‌های مختلف همچون انگلیسی، عربی، اسپانیایی، چینی، فرانسه، اردو و... در دسترس علاقه‌مندان سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و مفهوم مقاومت است. مطالب منتشر شده ضمن حفظ کیفیت تولید و محتوای غنی، در قالب مقاله، یادداشت، پوستر، اینفوگرافی، عکس، ویدئو و کاریکاتور دسته‌بندی و عرضه شده است. سایت «ژنرال سلیمانی» با تجمیع مطالب موثر پیرامون این شهید مرجع مفیدی برای کشف ایده توسط نویسندگان، پژوهشگران و هنرمندان است. 
***
انتشار بازی «دلاور»با محوریت آشنایی با شهدا
بازی مهیج خانوادگی «دلاور» با بیش از ۱۵ عنوان بازی و واقعیت افزوده همراه با مهره و صفحه بازی، تصاویر و نکاتی از ۵۷ دلاور شهید با طرح جلدی از تصویر شهید حاج‌قاسم سلیمانی منتشر شد. به گزارش «وطن امروز»، «دلاور» یک بازی گروهی است که در بیش از ۱۵ روش مختلف قابل انجام است و محدودیت سنی ندارد. این بازی را می‌توان در گروه‌های ۲ تا ۱۰ نفره در جمع‌های دوستانه و خانوادگی بازی کرد. این اثر از سوی انتشارات اعلایی منتشر شده و در طراحی آن از تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده شده است. این روزها و در آستانه نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، پویش ملی «قهرمان من» با هدف معرفی و عرضه محصولات کودک و نوجوان با محوریت این شهید عزیز به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی «ایران‌نوشت» برگزار می‌شود؛ بازی «دلاور» نیز از جمله آثار حاضر در این پویش است. 

Page Generated in 0/0089 sec