printlogo


کد خبر: 228884تاریخ: 1399/10/14 00:00
تلویزیون

ناگفته‌های بهروز افخمی از مستند «غیررسمی»
بهروز افخمی در قسمت تازه برنامه نقد سینما، از ناگفته‌های جالب درباره دیدارهای غیررسمی هنرمندان با رهبر معظم انقلاب گفت. به گزارش «وطن امروز»، در این برنامه امیررضا مافی، مجری برنامه به پخش مستند «غیررسمی» با موضوع دیدار هنرمندان با رهبر حکیم انقلاب از سیما اشاره کرد که افخمی درباره این مستند گفت: «این دومین بار بود که در ۱۰ سال اخیر خدمت آقا می‌رسیدم و به دعوت بچه‌های حوزه هنری هم به این دیدار رفتم. جلسات فیلمنامه‌خوانی در حوزه داشتیم که آنجا آقای حمزه‌زاده پیشنهاد دادند برای این قرار دیدار با آقا، که من از آن استقبال کردم». افخمی درباره اینکه چرا صحبت‌های او در این مستند نبود، توضیح داد: «آقا خیلی در آن دیدار ما را تحویل گرفتند، خیلی از برنامه «هفت» تعریف کردند.  آن موقع برنامه «هفت» تازه تمام شده بود.  طوری از برنامه تعریف کردند که من خودم خجالت کشیدم». این کارگردان سینما درباره اهمیت نمایش این دیدارها برای مردم هم گفت: «پیش از این هم این تصاویر را دیده بودیم.  خیلی از دفعاتی که جمعی نزد ایشان می‌رفتند و صحبت می‌کردند و هر چه می‌خواستند می‌گفتند، قبلا هم بوده است. نمی‌دانم از آن دیدارها هم ضبط شده یا نه. درباره فیلمسازان و هنرمندان، رهبری همواره اهل تسامح بوده‌اند و همواره هر چه دل‌شان می‌خواسته گفته‌اند. در مجموع فکر نمی‌کنم اتفاق تازه‌ای رخ داده باشد.  اینکه تلویزیون بر اساس چه سیاستی این مستند را تولید و پخش کرده، از آن بی‌خبرم».
***
بهمن‌ماه؛ آغاز تصویربرداری فصل دوم «روزگار جوانی»
کارگردان «روزگار جوانی» از آغاز پیش‌تولید فصل دوم این سریال خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر توسلی کارگردان سریال «روزگار جوانی»، درباره روند ساخت فصل دوم این سریال و قصه آن گفت: پیش‌تولید این سریال آغاز شده است و بازیگران اصلی را هم انتخاب کرده‌ایم.  تصویربرداری فصل دوم «روزگار جوانی» اوایل بهمن ماه آغاز خواهد شد. سریال «روزگار جوانی» در فصل دوم به ماجرا‌های امروز جوانان می‌پردازد؛ رویا‌های‌شان، بلندپروازی‌های آنها، شکست‌های‌شان، اشتباهات‌شان و اتفاقات تلخ و شیرینی که بر سر راه آنها قرار می‌گیرد. ما در روزگار آنها قدم خواهیم زد. «روزگار جوانی» در گروه فیلم و سریال شبکه تهران و به تهیه‌کنندگی سپهر محمدی تولید می‌شود. 
***
روایت جشن تولد شهدا در «ما ایرانی‌ها»
برنامه «ما ایرانی‌ها» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب ساعت ۲۲، یک جشن تولد متفاوت و جذاب برای شهدا را به تصویر می‌کشد. به گزارش «وطن امروز»، دبیرستان مکتب امام صادق(ع) جزو آن دسته از مدارسی است که در زمان انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس، شهیدان، جانبازان و آزادگان کم‌نظیری را در این راه تقدیم کرده است. «قاسم امینی» یکی از دانش‌آموزان آن دبیرستان بیش از 30 سال است در حسرت جا ماندن از دوستان سفر کرده‌اش به همراه دیگر همرزمان و همکلاسی‌هایش این توفیق را داشته‌اند که به مناسبت‌های مختلف، کنار هم جمع شده و یاد عزیزان جاویدشان می‌کنند. از جمله سال ۱۳۹۸ تصمیم می‌گیرند برای هم‌مدرسه‌ای‌های خود که به ‌درجه شهادت نایل شده‌اند، جشن تولد بگیرند.  البته ابتدا نگرانی و دلهره‌هایی از تاثیر این کار بر خانواده شهدا بویژه پدران و مادران شهدا داشتند ولی کم‌کم، شیرینی و حلاوت این کار جدید در ذائقه آنها و بویژه مادران بزرگوار شهدا ماندگار شد. برنامه ترکیبی «ما ایرانی‌ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه ۵ سیماست که یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۲ پخش می‌شود. 

Page Generated in 0/0059 sec