printlogo


کد خبر: 228946تاریخ: 1399/10/15 00:00
اخبار

خط‌ونشان فکری برای بازیکنان استقلال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حریف روز دوشنبه [امروز] ما از انگیزه بالایی برای رسیدن به پیروزی برخوردار است که همین امر کار ما را سخت می‌کند. 
به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال امروز در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم آلومینیوم اراک است. 
محمود فکری، سرمربی استقلال بعدازظهر دیروز در نشست خبری این مسابقه حاضر شد و آخرین شرایط تیمش را تشریح کرد. فکری در ابتدای این نشست درگذشت یونس علیشیری، عکاس پیشکسوت ورزشی را تسلیت گفت و در ادامه درباره دیدار تیمش با آلومینیوم گفت: قطعا بازی سختی برای ما خواهد بود، چرا که تیم اراکی هم مثل سایر تیم‌ها برای دیدار با استقلال انگیزه لازم را دارد و همین امر کار ما را سخت خواهد کرد. سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به بهبود کیفیت حریف امروز آبی‌پوشان گفت: آلومینیوم سر و شکل خوبی در این هفته‌ها پیدا کرده و امتیازات خوبی کسب کرده و تیم قدرتمندی شده است. رسول خطیبی سال گذشته با تیم ماشین‌سازی ۲ برد از بازی با استقلال کسب کرد و این نشان می‌دهد کارش را بلد است. با توجه به بازیکنان خوبی که دارد، می‌تواند کار را برای ما سخت کند. محمود فکری ادامه داد: همین موضوع قطعا به سخت‌تر شدن کار استقلال اضافه خواهد کرد. با این حال ما به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم و می‌خواهیم هر طور شده به پیروزی برسیم و صدر جدول را همچنان برای خودمان حفظ کنیم. 
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا این بازی فدای داربی خواهد شد، گفت: هر ۲ دیدار برای ما مهم است؛ هم ۳ امتیاز این دیدار و هم ۳ امتیاز داربی. برای همین تلاش می‌کنیم ۳ امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم. امتیاز این بازی برای ما مهم است و قطعا این دیدار را فدای داربی نخواهیم کرد. وی درباره احتمال بازی کردن شیخ دیاباته و نادری گفت: شیخ را برای این بازی به اردو آورده‌ایم اما نادری را نه. باید هفته آینده هم تمرین کنیم تا ببینیم وضعیت نادری چه می‌شود. هدف ما این است که مصدومیت او تشدید نشود. محمود فکری درباره وضعیت میلیچ هم گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که استقلال در سال‌های اخیر درگیر آن بوده، نظم و انضباطی است که کمرنگ شده بود. یکی از مهم‌ترین کارهایی که ما باید در این باشگاه انجام دهیم، این است که این نظم و انضباط را به باشگاه بازگردانیم. 
وی افزود: وقتی میلیچ بازی می‌کند، دلیل نمی‌خواهد و وقتی هم بازی نمی‌کند، باز هم دلیل نمی‌خواهد. او می‌داند باید تابع تصمیم کادر فنی باشد. اگر قرار باشد یک بازیکن اینطور رفتار کند، کار ما را خراب می‌کند و بازیکنانی را که نظم و انضباط دارند هم آلوده می‌کند. ما این فضا را به کسی نمی‌دهیم که این رفتارها را انجام دهد. بعد از بازی با آلومینیوم جلسه انضباطی برگزار می‌شود و میلیچ بازمی‌گردد. هر بازیکنی پایش را از گلیمش بیشتر دراز کند با او برخورد انضباطی خواهد شد اما این برخورد در حد کنار گذاشته شدن نیست. محمود فکری خاطرنشان کرد: ما بازیکنان نجیبی داریم که تیم را دوست دارند. بازیکنان ما ۱۰ درصد از ‌طلب‌شان را گرفته‌اند. اینها دنبال مشکل خاصی نیستند و باشگاه باید حواسش به بازیکنان باشد و اجازه ندهد آرامش تیم بر هم بخورد. وی در پاسخ به این پرسش که آیا اولتیماتومی به شما داده شده است با تعجب گفت: اولتیماتوم؟ آن هم به سرمربی تیم صدرنشین؟ عجیب است! کسی که این سوالات را مطرح می‌کند خودش را زیر سوال می‌برد. شاید هم باید خرج کنم که این مسائل نباشد! از ۳ بازی بیرون از خانه ۷ امتیاز گرفتیم، بعد چطور این سوالات پرسیده می‌شود؟
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برخی حاشیه‌سازی‌ها برای این تیم گفت: از هواداران استقلال می‌خواهم به این مسائل توجه نکنند و اسیر حاشیه‌سازی برخی‌ها نشوند. ما با قدرت کارمان را انجام می‌دهیم و تلاش‌مان این است که استقلال در صدر جدول بماند. 
***
خداحافظی مسعود اسماعیل‌پور از دنیای کشتی
دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان و طلای بازی‌های آسیایی که مدت‌ها به دلیل آسیب‌دیدگی دور از میادین بود، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. به گزارش ایسنا، مسعود اسماعیل‌پور، آزادکار جویباری ایران و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان، طلای بازی‌های آسیایی و ۳ طلای آسیا با انتشار متنی از دنیای کشتی خداحافظی کرد. اسماعیل‌پور آخرین بار اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی در تورنمنت اوکراین به میدان رفت که به عنوانی بهتر از یازدهمی نرسید. 
وی پس از آن به دلیل مصدومیت فرصتی برای حضور در میادین به دست نیاورد. 
***
پایان ۴ سال ریاست جوهری بر فدراسیون زورخانه‌ای
۴ سال ریاست مجتبی جوهری بر فدراسیون زورخانه‌ای به پایان رسید.
به گزارش ایسنا، مجتبی جوهری ۱۵ دی ماه ۹۵ با رای اعضای مجمع به عنوان رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای انتخاب شد که ۴ سال ریاست وی بر این فدراسیون با چالش‌های زیادی همراه بود و جدا از زحمات وی برای توسعه این رشته، عملکرد وی بارها مورد انتقاد کارشناسان این حوزه قرار گرفت. جوهری یکی از طرفداران ورود زنان به ورزش‌های زورخانه‌ای بود اما در نهایت این پرونده با مخالفت وزارت ورزش مختومه شد. توجه نه چندان جدی فدراسیون به وضعیت مرشدان و فعالان ورزش زورخانه‌ای، کاهش شدید حضور ورزش‌های زورخانه‌ای در رسانه‌ها و عدم برگزاری لیگ به صورت منظم از دیگر انتقاداتی بود که طی ۴ سال گذشته توسط کارشناسان مطرح شد. جوهری که سابقه مدیرکلی ورزش کرمانشاه را در کارنامه خود دارد، امروز آخرین روز مسؤولیت خود را در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی سپری می‌کند و قرار است بزودی سرپرست این فدراسیون توسط وزارت ورزش معرفی شود تا اقدامات لازم را برای برگزاری انتخابات طی ماه‌های آینده آغاز کند. 
به ‌رغم تاکید مسؤولان بر لزوم توجه جدی به ورزش‌های زورخانه‌ای، این رشته طی سال‌های گذشته با مشکلات و چالش‌های زیادی روبه‌رو بوده و آنطور که باید مورد توجه مسؤولان ورزش قرار نگرفته است.

Page Generated in 0/0058 sec