printlogo


کد خبر: 228998تاریخ: 1399/10/16 00:00
با این روش پیش بروید پیشرفتی در کشتی حاصل نخواهد شد
گلایه‌های دبیر در مشهد

نشست رئیس فدراسیون کشتی با مدیرکل ورزش و جوانان و مسؤولان تربیت بدنی نیروهای مسلح استان خراسان رضوی در شهر مشهد برگزار شد. 
علیرضا دبیر در ادامه سفرهای استانی خود صبح دوشنبه به خراسان رضوی رفت و جلسه‌ای را با مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزار کرد. وی سپس دیداری با مسؤولان تربیت بدنی آموزش و پرورش، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش داشت. 
رئیس فدراسیون کشتی در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: تفکر شما باید المپیکی باشد و اگر اینگونه نباشد، کشتی در استان حرکت نخواهد کرد و درجا خواهید زد. 
وی ادامه داد: در دهه ۷۰ کشتی خراسان و شهر مشهد حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و بخشی از افتخارآفرینی کشتی در این دهه را کشتی‌گیران این خطه از کشور داشتند. 
دبیر تأکید کرد: با این روش اگر بخواهید پیش بروید، پیشرفتی حاصل نخواهد شد و باید نگرش خود را نسبت به کشتی استان تغییر دهید. 
رئیس فدراسیون کشتی در جلسه با مسؤولان تربیت بدنی آموزش و پرورش، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش نیز با اشاره به جایگاه بالای کشتی به عنوان ورزش اول و ملی ایران گفت: حمایت‌های لازم از این رشته به عمل نیامده و اگر تمام نهادها پای کار بیایند، می‌توانیم بار دیگر شاهد حضور حداکثری علاقه‌مندان به این رشته در باشگاه‌ها باشیم. 
در این جلسه قرار شد سالن ۲۲ بهمن مشهد که روزی قهرمانان در آن فعال بودند توسط آموزش‌و‌پرورش دوباره فعال و احیا شود. 
همچنین مقرر شد مسعود ریاضی، رئیس هیأت کشتی نیز جلسه‌ای با فرمانده نیروی انتظامی استان در جهت حمایت از کشتی داشته باشد.

Page Generated in 0/0063 sec