printlogo


کد خبر: 228999تاریخ: 1399/10/16 00:00
اخبار

وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال شد
با اعلام دبیر فدراسیون ‌والیبال، تیم‌ ملی زیر 16 سال با سرمربیگری محمد وکیلی آغاز به کار خواهد کرد. 
به گزارش ایسنا، پس از آنکه محمد وکیلی با حواشی بسیار از سرمربیگری تیم‌ ملی نوجوانان کنار گذاشته شد، دوشنبه ۱۵ دی با تصمیم فدراسیون والیبال به عنوان سرمربی تیم زیر ۱۶ سال معرفی شد. 
میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال درباره این انتخاب گفت: سیاست امسال فدراسیون والیبال این است که یک رده هم برای پشتوانه‌سازی رده نوجوانان ایجاد کند. به دلیل تفاوت آموزش‌ها در رده نوجوانان توسط هیات‌های استانی، همیشه ناهمگونی‌هایی وجود داشت که ‌کار را برای پرورش و آماده‌سازی تیم ‌نوجوانان سخت می‌کرد. 
او ادامه داد: به همین منظور تصمیم گرفتیم با توجه به تجربه محمد وکیلی در رده پایه، تیم زیر ۱۶ سالی را هم تشکیل دهیم تا پشتوانه‌ای برای تیم نوجوانان باشد. با توجه به اینکه سال آینده بازی‌های آسیایی نداریم و فقط مسابقات جهانی برگزار می‌شود، یک رده زیر ۱۶ سال تشکیل داده‌ایم تا کارهای پشتوانه‌سازی نوجوانان را انجام دهد. در واقع وکیلی سرمربی تیم زیر ۱۶ سالی است که سال ۱۴۰۱ باید در رده نوجوانان مسابقه دهد. 
دبیر فدراسیون والیبال گفت: طبق سیاست فدراسیون، همیشه رده نوجوانان پشتوانه تیم جوانان، تیم جوانان پشتوانه تیم زیر ۲۳ سال و تیم زیر ۲۳ سال هم پشتوانه بزرگسالان بود، الان با این تصمیم تیم زیر ۱۶ سال هم پشتوانه رده نوجوانان است تا ناهمگونی‌های آموزشی موجود را برطرف کند.  
او در پاسخ به این سوال که با این اوصاف، آیا این تیم رده نوجوانان زیر نظر آرمات (سرمربی فعلی تیم‌ ملی نوجوانان) کار خواهد کرد، توضیح داد: هر امکانی وجود دارد، این امکان هست که به دلیل عملکرد خوب آقای آرمات با تیم فعلی، همین تیم را در رده جوانان هم هدایت کند که در آن صورت وکیلی با تیم ۱۴۰۱ خواهد بود. فعلا سیاست فدراسیون برای 4 سال آینده این است که پشتوانه‌سازی رده‌ نوجوانان را هم در دستورکار قرار دهد.
***
کمک یک میلیاردی کمیته المپیک به تیم‌های ملی کشتی پس از انتقاد بنا
رئیس کمیته ملی المپیک از کمک ویژه یک میلیارد تومانی کمیته ملی المپیک برای پرداخت به کشتی‌گیران و مربیان تیم‌های ملی کشتی خبر داد.
رضا صالحی‌امیری از کمک یک میلیارد تومانی به کشتی‌گیران و مربیان آزاد و فرنگی خبر داد.  قرار است این مبلغ یکی، دو روز آینده به حساب فدراسیون واریز شود.  
این یک میلیارد کمک ویژه کمیته المپیک به کشتی است و رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرده نمی‌توانیم به بقیه فدراسیون‌ها این کمک را داشته باشیم.  
 پیش از این محمد بنا در گفت‌وگو با ایسنا از عدم حمایت‌های کافی کمیته ملی المپیک از تیم‌های ملی کشتی در سال المپیک انتقاد کرده بود. 
***
تصویب انتقال مالکیت مجموعه ورزشی زنده‌یاد ناصر حجازی به استقلال
با موافقت وزیران عضو کمیسیون لوایح، مالکیت مجموعه ورزشی زنده‌‏یاد ناصر حجازی از وزارت ورزش و جوانان به شرکت فرهنگی- ورزشی استقلال منتقل می‌شود. 
به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هیأت دولت، با موافقت وزیران عضو کمیسیون لوایح، مالکیت مجموعه ورزشی زنده‌یاد ناصر حجازی از وزارت ورزش و جوانان به شرکت فرهنگی- ورزشی استقلال واگذار می‌شود. 
وزیران عضو کمیسیون لوایح در جلسه ۶ دی ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان و به استناد قانون محاسبات عمومی کشور و قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، با واگذاری مالکیت مجموعه ورزشی زنده‌‏یاد ناصر حجازی (۲ پلاک ثبتی، هر یک به مساحت ۱۰ هزار مترمربع) واقع در تهران، از وزارت ورزش و جوانان به شرکت فرهنگی- ورزشی استقلال موافقت کردند. 
بر اساس این تصمیم، مجموعه‏ یادشده توسط کارشناسان منتخب مجمع عمومی شرکت‏ مذکور به قیمت روز ارزیابی می‌شود و پس از تأیید مجمع عمومی، سرمایه آن شرکت‏ معادل قیمت مذکور افزایش می‏‌یابد. 
همچنین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به اصلاح و صدور سند مالکیت پلاک‏ ثبتی مورد اشاره به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی شرکت فرهنگی- ورزشی استقلال، اقدام و سند یادشده را جهت نگهداری در خزانه اسناد مالکیت به وزارت امور اقتصادی و دارایی (اداره کل اموال دولتی) ارسال می‌کند. 
علاوه بر این در صورتی که ظرف حداکثر یک سال آینده، سهام شرکت‏ مذکور در بورس عرضه نشود، این تصویب‌نامه خود به خود، ملغی و شرکت‏ یادشده مکلف می‌شود بدون دریافت هر گونه وجه یا اخذ مجوز یا عناوین مشابه آن، ملک موضوع این تصویب‌‏نامه را به وزارت ورزش و جوانان مسترد کند. 

Page Generated in 0/0056 sec