printlogo


کد خبر: 229473تاریخ: 1399/10/30 00:00
رویداد

برگزاری مسابقه کتابخوانی از وصیتنامه حاج‌قاسم
وصیتنامه الهی - سیاسی حاج‌قاسم سلیمانی از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات محور یک مسابقه کتابخوانی قرار گرفت. به گزارش آنا، ستاد بازسازی عتبات عالیات به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کند. 
علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه می‌توانند تا ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ فرم سوالات را تکمیل کنند. ضمنا نتیجه قرعه‌‌کشی ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ همزمان با ولادت حضرت زهرا(ع) اعلام می‌شود. گفتنی است به 5 نفر به قید قرعه جوایز معنوی (تربت و نگین متبرک حرم امام حسین علیه‌السلام) اهدا می‌شود. شرکت‌کنندگان برای دریافت فرم سوالات می‌توانند از طریق سایت ستاد بازسازی عتبات عالیات اقدام کنند. 
***
آغاز مسابقات بین‌المللی قرآن
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن با حضور ۱۲۰ شرکت‌کننده از ۷۰ کشور به صورت مجازی خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: این مرحله از امروز  ۳۰ دی‌ماه به مدت ۳ روز در سالن همایش‌های سازمان اوقاف و امور خیریه و به صورت مجازی برگزار می‌شود. وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان رشته قرائت، تلاوت‌شان را ضبط و برای ما ارسال کرده‌اند و شرکت‌کنندگان رشته حفظ‌ کل هم به صورت آنلاین به سؤالات هادی حفاظ پاسخ می‌دهند. در نهایت تعداد ۴۰ تا ۵۰ قاری و حافظ برای مرحله نهایی انتخاب می‌شوند و اسفند‌ماه مرحله نهایی به صورت برنامه زنده تلویزیونی برگزار می‌شود.
وی درباره رشته‌های مسابقات گفت: این رقابت‌ها در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن کریم آقایان و بانوان بزرگسال برگزار می‌شود و بخش طلاب علوم دینی، علاوه بر این رشته‌ها، خطابه‌خوانی و تفسیر را نیز خواهد داشت، همچنین برای مرحله نهایی که اسفندماه برگزار می‌شود با توجه به شرایط کرونا، تصمیم گرفته می‌شود و اگر امکان حضور داوران باشد، از آنها برای حضور در کشور دعوت می‌کنیم، در غیر این صورت داوری آنها به صورت آنلاین 
است.

Page Generated in 0/0058 sec