printlogo


کد خبر: 229518تاریخ: 1399/11/1 00:00
رادیو انقلاب راه‌اندازی شد
جریان‌سازی انقلابی با رادیو

معاون صدای رسانه ملی در مراسم راه‌اندازی رادیو انقلاب بیان کرد این رادیو با هدف جریان‌سازی انقلابی فعالیت می‌کند. به گزارش «وطن امروز»، علی بخشی‌زاده در مراسم راه‌اندازی رادیو انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران بی‌شک پدیده بی‌نظیر قرن بیستم است که ضمن تحول عمیق در معادلات جهانی راه نوینی را فراروی جهان اسلام باز کرد. 
بخشی‌زاده با اشاره به راه‌اندازی رادیو انقلاب در پیکار با جنگ نرم تصریح کرد: رادیو به عنوان رسانه‌ای پویا و همراه از ابتدای انقلاب نقش مهمی در تبیین و روشنگری اهداف انقلاب و مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن داشته و در ورود به گام دوم انقلاب اهمیت خود را حفظ کرده است. تأسیس شبکه رادیویی انقلاب گام مهمی در جهت شناسایی مفاهیم انقلاب و نقطه عظیم نظام رسانه‌ای است. 
وی افزود: این رادیو که با هدف جریان‌سازی انقلابی فعالیت دارد ضمن بازخوانی اصول انقلاب و عملکرد گذشته جمهوری اسلامی در تلاش است مبتنی بر گفتمان انقلابی «ما می‌توانیم» و «ما توانستیم» به تعریف اهداف بپردازد. رادیو انقلاب در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فناوری و... ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب نسبت به این مسیر پاسخی مناسب ارائه می‌کند. 
معاون صدای رسانه ملی در پایان یادآور شد: امروز دیگر جنس مبارزه و مخاطرات نسبت به دوران انقلاب عوض شده است و در کنار حملات فیزیکی، حملات نرمی احساس می‌شود که نقش رسانه اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. آنچه انقلاب را در مسیر موفقیت قرار داد رهبری امامین انقلاب، وفاق مردمی و... بوده است و امروز نیازمند بازخوانی این موفقیت‌ها از طریق مردم هستیم. 
علاقه‌مندان می‌توانند رادیو انقلاب را علاوه بر موج اف‌ام ردیف 5/95، از طریق تارنمای رادیو انقلاب دریافت کنند. 

Page Generated in 0/0062 sec