printlogo


کد خبر: 230062تاریخ: 1399/11/14 00:00
اخبار

رضا نقی‌پور: رد صلاحیت‌ها به پرونده ویلموتس ربطی ندارد
رئیس حراست فدراسیون فوتبال با اشاره به اعلام نهایی اسامی کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال تاکید کرد موضوع و دلیل رد صلاحیت برخی اعضای هیات‌رئیسه کنونی ارتباطی به پرونده ویلموتس ندارد. 
رضا نقی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به روند قانونی برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و اعلام اسامی تایید صلاحیت شده‌ها، گفت: روند رسیدگی‌ها براساس قانون و اساسنامه فدراسیون فوتبال انجام شده و در ادامه نیز فرآیندها بر همین روال دنبال خواهد شد. 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رد صلاحیت برخی اعضای هیات‌رئیسه در ارتباط با پرونده ویلموس بوده است، اظهار کرد: خیر! این مطالب صحت ندارد.
نقی‌پور تاکید کرد: این موضوع هیچ ارتباطی به پرونده ویلموس ندارد، چرا که صلاحیت برخی افراد که در این پرونده نام‌شان مطرح است، توسط مرجع قانونی تایید شده و در انتخابات فدراسیون فوتبال حضور خواهند داشت. 
کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال روز یکشنبه ۱۲ بهمن از تایید صلاحیت ۸۱ نفر و همچنین رد صلاحیت ۱۰ نفر در انتخابات این فدراسیون خبر داد و تاکید کرد: «مرحله نخست بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال یازدهم بهمن سال ۱۳۹۹به اتمام رسیده و صلاحیت ۸۱ نفر را اعلام و تعداد ۱۰ نفر به دلیل نداشتن فرم تاییدیه رد صلاحیت شده‌اند. هر چند هر گونه اعتراض از سوی افراد رد صلاحیت شده از طریق کمیته استیناف انتخابات قابل رسیدگی خواهد بود». 
انتخابات فدراسیون فوتبال ۱۰ اسفند برگزار می‌شود.
***
دروازه‌بان بلژیکی رسماً به آنتورپ پیوست
دروازه‌بان بلژیکی تیم فوتبال یوپن رسما به تیم آنتورپ پیوست و رقیب علیرضا بیرانوند شد. 
باشگاه آنتورپ بلژیک دوشنبه به صورت رسمی اعلام کرد «دی ولف» دروازه‌بان تیم فوتبال یوپن با قراردادی قرضی تا پایان فصل به آنتورپ پیوسته است. 
دی ولف ۲۳ ساله که در یوپن نیمکت‌نشین بود، سابقه حضور در تیم ملی زیر ۲۱ سال بلژیک را هم دارد. 
به این ترتیب علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ ملی فوتبال ایران که این روزها گلر شماره یک آنتورپ است، باید با دی ولف رقابت کند. پیش از این «ژان بوتز» فرانسوی دروازه‌بان شماره یک آنتورپ بود که دچار مصدومیت شد. بهبود این دروازه‌بان ۲ ماه زمان می‌برد و مسؤولان آنتورپ برای اطمینان از عدم ایجاد مشکل تا پایان فصل اقدام به جذب یک دروازه‌بان قرضی کردند. 
طبق اعلام سایت باشگاه آنتورپ، دی ولف از امروز در تمرین آنتورپ شرکت می‌کند. 
***
شکایت استقلال در کمیته انضباطی کشتی بررسی می‌شود
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی درباره شکایت باشگاه استقلال تشکیل جلسه می‌دهد. 
محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی با تأیید این خبر گفت: باشگاه استقلال به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام(ره) در سال ۹۹، از تعدادی از کشتی‌گیران و کادر فنی خود به کمیته انضباطی شکایت کرده است که جلسه‌ کمیته انضباطی درباره این موضوع عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار می‌شود. 
وی تصریح کرد: قطعا کمیته انضباطی که متشکل از افراد حقوقدان و نمایندگان وزارت ورزش است، حکمی عادلانه صادر می‌کند تا به کسی اجحاف نشود.
***
فینال لیگ برتر ووشو لغو شد
دانشگاه آزاد به عنوان قهرمانی رسید
با اعتراض مسؤولان تیم ووشوی پاس ناجا به قضاوت داوران در بخش تالو، برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر ووشو لغو و دانشگاه آزاد قهرمان معرفی شد. 
دیدار نهایی چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور در حالی قرار بود دیروز (دوشنبه) بین ۲ تیم دانشگاه آزاد و پاس ناجا برگزار شود که اعضای تیم پاس در سالن مسابقات حضور نیافتند. 
در بخش تالو، ۲ تیم فرم‌های خود را اجرا کردند که در این بخش دانشگاه آزاد به برتری ۵ بر صفر دست یافت. این نتیجه با اعتراض کادر فنی و مربیان پاس ناجا همراه بود و فیلم‌های این بخش مورد بررسی قرار گرفت ولی در تغییر نتیجه تأثیری نداشت. 
تداوم اعتراض پاسی‌ها به امتیازات ثبت شده در بخش تالو باعث شد این تیم قید حضور در بازی نهایی را‌ زده و در سالن تمرین برای شروع مسابقه فینال حاضر نشود. 
در نهایت دانشگاه آزاد به عنوان قهرمان معرفی شد، پاس نایب‌قهرمان شد و مقاومت در جای سوم ایستاد. 
***
بودجه ٢٢ میلیاردی برای پرداخت پاداش مدال‌آوران سال ٩٨ ورزش
وزارت ورزش با تامین اعتبار ٢٢ میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومانی، پاداش مدال‌آوران سال ٩٨ را تا پایان سال ۹۹ پرداخت می‌کند. 
وزارت ورزش و جوانان در تلاش است تا پایان سال جاری پاداش قهرمانان و مدال‌آوران سال ۹۸ را پرداخت کند. 
به همین منظور مبلغ ٢٢ میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان اعتبار مالی لازم است که به ادعای ژاله فرامرزیان، معاون توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش، این مبلغ تامین شده است. به گفته فرامرزیان، اسامی ورزشکاران مدال‌آور سال ٩٨ از فدراسیون‌ها گرفته شده و پاداش آنها اسفندماه پرداخت می‌شود.

Page Generated in 0/0062 sec