printlogo


کد خبر: 230207تاریخ: 1399/11/18 00:00
از «شاید پیش از اذان صبح» رونمایی شد
کتابی در وصف سردار دل‌ها

مراسم رونمایی کتاب «شاید پیش از اذان صبح» در وصف شهید قاسم سلیمانی و به قلم احمد یوسف‌زاده با حضور سردار ایرانمنش (مشاور و رئیس دفتر حاج‌قاسم سلیمانی) برگزار شد. 
به گزارش «وطن امروز»، سردار ایرانمنش در این مراسم به روایت خاطراتی از سردار رشید اسلام حاج‌قاسم سلیمانی و اهتمام و عشق ویژه ایشان به برگزاری مراسم روضه‌ فاطمیه و عشق، علاقه، ارادت و توکل وصف‌ناپذیر شهید سلیمانی به ائمه و فاطمه‌ زهرا (س) پرداخت و اینکه شهید گره کور بسیاری از مشکلات را با توکل به مادر سادات باز می‌کرد.
وی گفت: سردار دل‌ها مروج و بانی اصلی دهه‌های فاطمیه در شهر کرمان بود و نکته بسیار جالب در انتخاب مداحان و روضه‌خوانان بیت‌الزهرا ولایی و پیرو خط رهبر بودن روضه‌خوانان مراسم بود. سردار سلیمانی علاوه بر اینکه یک فرمانده تراز اول نظامی بود، یک دیپلمات قوی، یک فرد رسانه‌ای مطلع و یک فرد اجتماعی و مردمی محسوب می‌شد. 
بخش پایانی برنامه ارتباط و گفت‌وگوی تصویری با نویسنده کتاب، احمد یوسف‌زاده بود که او نیز نکاتی را درباره تألیف کتاب و رمز موفقیت نگارش‌ آن بیان کرد. وی همچنین به بیان خاطره‌ شیرین نگارش کتاب «این ۲۳ نفر» و نامه محبت‌آمیز سردار به مؤلف کتاب پرداخت. 

Page Generated in 0/0058 sec