printlogo


کد خبر: 230216تاریخ: 1399/11/18 00:00
اخبار

جنگ کثیف پاری‌سن‌ژرمن با مسی
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در روزهای اخیر مدام درباره آینده مهاجم آرژانتینی صحبت می‌کند که باعث عصبانیت بارسایی‌ها شده است. به گزارش آ.اس، بارسلونا شانزدهم فوریه (۲۸ بهمن) در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری‌سن‌‌ژرمن می‌رود. در حالی که تنها ۱۲ روز به این بازی باقی مانده، اظهارات بازیکنان، سرمربی و مدیر باشگاه فرانسوی باعث افزایش حساسیت‌ها شده است. بارسلونا که در زمان مناسب مرحله حذفی را آغاز خواهد کرد مدام با نیش و کنایه‌های پاریسی‌ها در رابطه با آینده لیونل مسی روبه‌رو می‌شود. آینده ستاره آرژانتینی هنوز نامشخص است و قراردادش در انتهای فصل با بارسلونا به پایان می‌رسد. پاری‌سن‌ژرمن به صورت علنی اعلام کرده است که در تابستان می‌خواهد به کاپیتان آبی‌و‌اناری‌ها پیشنهاد بدهد. اظهارات آنخل دی ماریا درباره احتمال بالای حضور مسی در پارک دِ پرنس باعث خشم رونالد کومان شد و سرمربی بارسلونا پس از دیدار مقابل گرانادا گفت: این یک بی‌احترامی است. اگر یک بار این اتفاق می‌افتاد می‌توانستیم بگوییم یک اشتباه بوده است اما به نظر می‌رسد می‌خواهند بازی را حساس کنند. مسی هنوز بازیکن بارسلونا است. هفته پیش هم لئوناردو، مدیر ورزشی PSG اعلام کرد که باشگاه به امضای قرارداد با مهاجم آرژانتینی فکر می‌کند. تنها کومان نسبت به رفتار پاریسی‌ها اعتراض نکرد و خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا نیز از شروع جنگ کثیف پاری‌سن‌ژرمن با بارسلونا ابراز ناراحتی کرد. 
***
بازتاب درگذشت علی انصاریان در رسانه‌های خارجی
رسانه‌های خارجی به درگذشت علی انصاریان واکنش نشان دادند. 
درگذشت علی انصاریان، بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال و تیم‌ ملی فوتبال ایران در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت. 
خبرگزاری شینهوا نوشت: انصاریان بازیکن سابق تیم ‌ملی ایران بر اثر ابتلا به بیماری «کووید‌-۱۹» درگذشت. 
سایت شبکه رادیویی دویچلند فانک آلمان نیز خبر درگذشت انصاریان را منتشر کرد و نوشت: دومین بازیکن سابق تیم‌ ملی ایران نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت. 
سایت رومانیایی ادوارول هم با انتشار این خبر نوشت: دومین بازیکن سابق تیم‌ ملی ایران طی هفته گذشته بعد از مهرداد میناوند درگذشت. 
اسپورت باکس روسیه نیز نوشت: فوتبال ایران هفته تلخی را سپری کرد و ۲ بازیکن سابق خود را از دست داد. ابتدا مهرداد میناوند و سپس علی انصاریان افرادی بودند که به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند. 
علی انصاریان بیش از ۱۳۰ بار برای پرسپولیس به میدان رفت و بیش از ۲۰ گل نیز برای این تیم به ثمر رساند تا در زمره مدافعان گلزن این تیم قرار بگیرد. او در استقلال و استیل‌ آذین نیز سابقه بازی دارد و ۶ بار نیز پیراهن تیم‌ ملی فوتبال ایران را به تن کرد. 
***
پیکر انصاریان به خاک سپرده شد
مراسم خاکسپاری علی انصاریان، مدافع سابق فوتبال ایران صبح پنجشنبه در بهشت‌زهرا برگزار شد. 
مراسم خاکسپاری انصاریان پنجشنبه در بهشت‌زهرا برگزار شد و پیکر این بازیکن سابق فوتبال ایران در قطعه ۲۲۲ در کنار آرامگاه پدرش قرار گرفت. در این مراسم با وجود درخواست خانواده انصاریان، جمع زیادی از دوستان وی و همچنین اهالی فوتبال حضور داشتند. از چهره‌های حاضر در این مراسم می‌توان به علی دایی، علی پروین، علی کریمی، غفوری کاپیتان استقلال و... اشاره کرد. جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم در این مراسم شرکت کرده بود. شیخ حسین انصاریان عموی علی انصاریان بعد از ورود به بهشت‌زهرا، بر پیکر برادرزاده خود نماز خواند. پیکر انصاریان سپس روی دوش مردم حاضر در بهشت‌زهرا قرار گرفت و در خانه ابدی خود در جوار آرامگاه پدرش به خاک سپرده شد. 

Page Generated in 0/0070 sec