printlogo


کد خبر: 230338تاریخ: 1399/11/21 00:00
اخبار

تساوی پورتو در شب گلزنی طارمی
پورتو در شب گلزنی مهاجم ایرانی‌اش پیروزی را با تساوی مقابل براگا عوض کرد. 
پورتو بامداد دوشنبه در هفته هجدهم لیگ پرتغال برابر براگا قرار گرفت که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید. 
گل نخست بازی را اولیویرا از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند. مهدی طارمی که در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت گل دوم تیمش را به نام خود ثبت کرد. در دقیقه ۶۰ خسوس کرونا با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا شرایط بازی کاملا تغییر کند. براگا در دقیقه ۸۷ اختلاف را به حداقل رساند و در لحظات پایانی گایتان بازی را مساوی کرد تا امتیازها تقسیم شود. 
پورتو با ۴۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد. 
***
سرمربی تیم ‌ملی بسکتبال:
مقابل آمریکا زنگ تفریح نیستیم
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: بازیکنان تیم ‌ملی انگیزه بالایی برای کسب نتایج خوب در المپیک توکیو دارند. مهران شاهین‌طبع، درباره مصدومیت سجاد مشایخی و احتمال غیبت وی در رقابت‌های قطر گفت: مظفری، سینا واحدی و نوید رضایی‌فر را در گارد راس داریم و درباره سجاد مشایخی هم تا روز آخر اعزام فرصت داریم و هر روز بهتر می‌شود. سرمربی تیم ‌ملی بسکتبال، درباره رقابت با عربستان و قطر گفت: اندکی نسبت به این تیم‌ها حساسیت به وجود آمده است. مساله‌ای که وجود دارد این است که همیشه بیرون از خانه با این تیم‌ها مشکل داریم اگرنه با نصف تیم‌مان هم می‌توانیم در خانه آنها را شکست دهیم. قطر 3-2 بازیکن خوب اضافه و کادر فنی‌اش را تقویت کرده و تیم خوبی شده است. وی ادامه داد: انگیزه بچه‌ها نسبت به پنجره قبلی خیلی بیشتر شده و می‌توانند در شرایط دشوار خوب کار کنند. بچه‌ها می‌دانند اگر خوب کار نکنیم احتمال باخت‌مان وجود دارد. لیگ هم خیلی کمک کرده تا بچه‌ها در شرایط بهتری قرار گیرند. وی خاطرنشان کرد: ما در پنجره قبلی هم با همان شرایط باید می‌بردیم اما اتفاقاتی افتاد که باعث شکست‌مان از سوریه شد. اول باید همبستگی خوبی داشته باشیم تا وارد حواشی نشویم و به لحاظ فنی نیز تمرکز داشته باشیم. ما در روز خوب‌مان هم بازی سختی با سوریه داریم و همیشه سوریه بسکتبال خوبی بازی می‌کند. در پنجره قبلی فکر می‌کردیم به راحتی می‌توانیم این تیم را شکست دهیم که به مشکل خوردیم. وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره هم‌گروهی با آمریکا و فرانسه در المپیک و اینکه آیا مقابل آمریکا زنگ تفریح هستیم یا خیر، اظهار کرد: اگر بخواهیم بعد از عید کار را ادامه دهیم باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و بچه‌ها استانداردهای‌شان را بالا ببرند. در المپیک زنگ تفریح نیستیم و سعی می‌کنیم بهترین نمایش را داشته باشیم. خوب تمرین می‌کنیم و به لحاظ فیزیکی در برخی پست‌ها باید تقویت شویم. وی افزود: سعی می‌کنیم قبل از المپیک در تورنمنت ژاپن، جام استانکوویچ یا اگر بشود در یک تورنمنت اروپایی شرکت کنیم. یک ماه پیش مکاتبه زیادی با فدراسیون‌هایی که شانس حضور در المپیک را دارند، انجا دادیم؛ فعلا برنامه‌ریزی برای المپیک نداشتند و به محض مشخص شدن شرایط، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام خواهیم داد. 
***
پایان جام ایران زمین با قهرمانی کاراته‌کاهای ایران
شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته بین‌المللی جام ایران زمین با قهرمانی نمایندگان کشورمان به پایان رسید. 
شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کاراته جام ایران زمین با حضور ۱۶۰۰ شرکت‌کننده از ۱۷ کشور در بخش‌های کاتا و اجرای فرم به صورت آنلاین برگزار شد. 
این مسابقات را بیش از ۴۰ داور جهانی از جمله داوران آسیایی و ایرانی قضاوت کردند که در پایان در رده سنی نونهالان تیم‌های ایران، آلمان، روسیه و هند، در رده سنی نوجوانان ایران، آذربایجان، عمان و روسیه و در رده سنی جوانان ایران، سوییس، کانادا و عمان عناوین اول تا سوم مشترک را به خود اختصاص دادند. 
همچنین کاراته‌کاهای رده سنی امید تیم ایران بر سکوی نخست ایستاده و تیم‌های بلژیک، عراق و گرجستان عناوین بعدی را کسب کردند. در رده سنی بزرگسالان، ایران، چین، کره جنوبی، عراق و در رده سنی پیشکسوتان ایران، گرجستان، ارمنستان و آلمان موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند. 
در مجموع رده‌های سنی نیز ایران قهرمان شد. عراق در جای دوم ایستاد، چین سوم شد و عمان، کره‌جنوبی و بلژیک هم رتبه‌های بعدی را کسب کردند. این مسابقه دربخش‌های ناشنوایان، پاراکاراته و سلاح‌های رزمی نیز برگزار شد و در این بخش‌ها نیز ایران اول شد. 

Page Generated in 0/0070 sec