printlogo


کد خبر: 230439تاریخ: 1399/11/25 00:00
توضیحات مهم و کنایه‌آمیز سید‌شهاب حسینی درباره سریال شهرزاد
«دندان‌های نیش» مسیر سریال را عوض کرد

سید‌شهاب حسینی در یکی از برنامه‌های «همرفیق» که با حضور رضا صادقی و مرحوم علی انصاریان از شبکه نمایش خانگی پخش شد، درباره سریال «شهرزاد» به نکات مهمی اشاره کرد.
به گزارش «وطن امروز»، شهاب حسینی در توضیحاتی درباره سریال شهرزاد که در شبکه نمایش خانگی پخش شد، گفت: «از ابتدا قرار بود سریال شهرزاد در یک سیزن پخش شود و پایان‌بندی بشدت فوق‌العاده‌ای داشت ولی پس از پخش سریال و استقبال فراوان مردم از «شهرزاد»، ناگهان دندان‌های نیش تیز شد و مسیر سریال را عوض کرد».
در واقع شهاب حسینی به صورت کنایه‌آمیز توضیح می‌دهد که استقبال بی‌نظیر عمومی همزمان با پخش سریال باعث شد سازندگان «شهرزاد» به ‌جای یک پایان‌بندی ماندگار، طمع کرده و تصمیم به ساخت فصل‌های بعدی بگیرند و به همین خاطر، آن پایان‌بندی حذف شد و اصطلاحا سریال کش آمد.
شهاب حسینی در ادامه گفت: «من برای ادامه کار در فصل‌های بعدی در یک عمل انجام‌شده قرار گرفتم؛ چون بیننده به داستان «شهرزاد» عادت کرده بود، از قصه خوشش آمده بود و عملا اگر من خود را کنار می‌کشیدم، به بیننده توهین می‌شد ولی اگر با همان تفکر اولیه و فیلمنامه‌ای که به ما داده بودند «شهرزاد» در همان فصل اول تمام می‌شد، قطعا سریالی می‌شد که حتی قابلیت صادر شدن به کشورهای دیگر را داشت. برای همه این دلایل، حتی خود من فصل‌های ۲ و ۳ را ندیدم».
سریال شهرزاد به تهیه‌کنندگی محمد امامی با طرح موضوع پول‌های کثیف حاشیه‌ساز شد و پای تهیه‌کننده را (به جهت شبهات مالی گسترده اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان) به دادگاه کشاند.

Page Generated in 0/0054 sec