printlogo


کد خبر: 230585تاریخ: 1399/11/28 00:00
اخبار

نهمین جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون کشتی برگزار شد
نهمین جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون کشتی دوشنبه در محل این فدراسیون واقع در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این جلسه با حضور محمدرضا طالقانی، سیدناصر موسوی‌لارگانی، دکتر سهراب کیهانی، امیر محسنی و علیرضا دبیر، حمید سوریان، فاطمه درخشانی و سیدجلال عسگری؛ رئیس، نایب‌رئیس، نایب‌رئیس بانوان و دبیر فدراسیون، به عنوان اعضا برگزار شد. 
رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه با تسلیت به مناسب شهادت امام دهم حضرت امام علی‌النقی‌(ع) توضیحاتی را درباره برنامه‌های جاری و آتی فدراسیون کشتی ارائه داد. 
وی درباره برنامه‌های فدراسیون ادامه داد: درباره آموزش مربیان و داوران، فدراسیون از طریق انستیتوی کشتی برنامه دارد، ضمن اینکه فرآیند اعزام داوران به مسابقات نیز در قالب یک اپلیکیشن انجام می‌شود. 
رئیس فدراسیون کشتی گفت: به دنبال این هستیم تمام برنامه‌های فدراسیون آی‌تی‌محور شود و اولویت ما انستیتوی کشتی است. وی ادامه داد: در برنامه‌ ما است که اطلاعات مربیان، کشتی‌گیران و داوران را به صورت آنلاین در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم آمار دقیقی از جامعه کشتی به دست آوریم. 
دبیر گفت: برای اینکه کشتی در تمام کشور راه بیفتد، به استان‌ها می‌روم و با نهادهای مهم از جمله استانداری، سپاه، شهرداری، آموزش‌و‌پرورش و... جلسه می‌گذارم و پیگیری خروجی این جلسات توسط رؤسای هیأت‌های کشتی استان‌ها باید انجام شود. وی در این نشست درباره فعالیت‌های فدراسیون به جهت حضور عباس جدیدی به عنوان نماینده ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا و کسب پست دبیرکلی توضیحاتی را ارائه داد. 
در ادامه این جلسه گزارش‌های مالی فدراسیون از جمله پرداخت‌ها و بدهی‌ها تا پایان سال و تغییر اشل حق‌الزحمه مدرسان کشتی نیز داده شد. 
***
دعوت گواردیولا از مسی برای حضور در سیتی
دیلی میرر نوشت پپ گواردیولا به صراحت از لیونل مسی دعوت کرده است در پایان فصل به این تیم انگلیسی بپیوندد. 
به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میرر، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و این بازیکن هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده تا بازار گمانه‌زنی درباره آینده او داغ باشد. 
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی ارتباط خوبی با شاگرد سابقش در بارسلونا دارد. این روزها سیتی با مشکل مهاجم روبه‌رو است و سرخیو آگوئرو به دلیل مصدومیت و ژسوس به دلیل عدم آمادگی، درخشش سابق را ندارند و به همین خاطر گواردیولا به طور جدی به دنبال خرید یک مهاجم گلزن است. گواردیولا بعد از دیدار برابر تاتنهام گفت: دوست دارم بازیکنی مثل کریستیانو، مسی یا نیمار داشته باشم که به تنهایی بازی را دربیاورد و در هر بازی برای تیم گلزنی کند. با توجه به اتمام قرارداد مسی با بارسلونا در تابستان و اینکه سیتی به دنبال جذب یک مهاجم گلزن است، این صحبت‌های گواردیولا به نوعی دعوت از ستاره آرژانتینی است تا بعد از پایان فصل جاری راهی لیگ برتر انگلیس شود. 
***
داور اسپانیایی بازی یاران طارمی و یوونتوس را سوت می‌زند
در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه، تیم پورتوی پرتغال میزبان یوونتوس ایتالیاست.  با اعلام یوفا، تیم داوری اسپانیایی کار قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهد داشت. داور وسط این مسابقه «کارلوس دل سرو» است. 
با توجه به عملکرد درخشان مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در بازی‌های این تیم، انتظار می‌رود این بازیکن در بازی چهارشنبه‌شب در ترکیب پورتو حضور داشته باشد.  باید دید طارمی که به گرفتن پنالتی از بازیکنان تیم حریف مشهور است، آیا می‌تواند مقابل یوونتوس و با قضاوت داور اسپانیایی هم برای تیمش پنالتی بگیرد؟

Page Generated in 0/0057 sec