printlogo


کد خبر: 230587تاریخ: 1399/11/28 00:00
واکنش سیدجلال به بردهای اقتصادی
۳ امتیاز ملاک است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ضمن دفاع از عملکرد این تیم و بردهای کم‌‌گل، از وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت. 
سیدجلال حسینی درباره برد پرسپولیس مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر به رادیو تهران گفت: شرایط برای‌مان سخت شده بود ولی بازیکنان جدید خودشان را پیدا کردند. توانستیم امتیازات خوبی به دست آوریم. امیدوارم تمرینات خوبی داشته باشیم و بازی خوبی برابر گل‌گهر انجام دهیم. 
کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود این تیم بردهای اقتصادی به دست می‌آورد، تاکید کرد: فوتبال سخت شده و تمام تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند. بازی‌ها سخت است. خیلی از تیم‌ها کم‌ گل زده‌اند. پیکان کار را برای ما سخت کرده بود. تعداد گل برای‌مان مهم نیست و ۳ امتیاز ملاک است. 
حسینی درباره اوت‌های بلند نادر محمدی هم گفت: همه تیم‌ها این تاکتیک را آنالیز می‌کنند. محمدی اوت‌های خوبی می‌اندازد و کار را سخت می‌کند. روی این موضوع کار کردیم. چند صحنه خطرناک شد ولی موفق شدیم این بازی سخت را با ۳ امتیاز پشت سر بگذاریم. 
کاپیتان پرسپولیس در ادامه به تحت فشار قرار گرفتن این تیم بعد از محرومیت عیسی آل‌کثیر اشاره کرد و گفت: اشتباه بچگانه عیسی باعث شد تیم و مهاجمان به مشکل بخورند. وقتی عیسی آنطور شد، فشار روی مهاجمان و آرمان رمضانی زیاد شد. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. چند بازی بردیم و شرایط‌مان بهتر شده است ولی یک دوره سخت را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان باید بدانند کجا هستند و چقدر باید تلاش کنند. امیدوارم این را درک کنند. 
وی درباره حضور کمال کامیابی‌نیا در خط دفاع به جای محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز گفت: حسین بازیکن تیم‌ ملی است. مصدومیت برای همه پیش می‌آید. نداشتن دفاع کار کمال را سخت کرد. هافبکی که حس تهاجمی دارد، بازی در دفاع برایش سخت است. کمال خیلی خوب دفاع را جمع کرد و تمرکز بالایی داشت. امیدوارم حسین هم زودتر برسد و به تیم کمک کند.

Page Generated in 0/0053 sec