printlogo


کد خبر: 230630تاریخ: 1399/11/29 00:00
اخبار

بیانی: فکری باید غفوری را کنار می‌گذاشت
شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با فارس، درباره شرایط این روزهای استقلال بعد از شکست آبی‌پوشان مقابل سپاهان گفت: سیاوش اکبرپور مصاحبه‌ای کرد که همه‌اش واقعیت بود. او به تنهایی این صحبت‌ها را کرد اما باید به عمق حرف‌هایش رسید. اگر وریا غفوری به عنوان کاپیتان اشتباه کرده باید آن را بپذیرد. از 16 سالگی به استقلال آمدم و 7 سال بعد توانستم بازوبند را به دستم ببندم. سپس شاهین بیانی بازوبند کاپیتانی را بست و وقتی از پرسپولیس برگشتم دوباره کاپیتان شدم. کاپیتان اسبق استقلال یادآور شد: محمود فکری باید همان روزی که غفوری مقابل نساجی به بطری آب لگد زد و بازوبند را پرت کرد او را کنار می‌گذاشت. این حرکت توهین به پیشکسوتان، به فوتبال و اصول فوتبال است. صادقانه بگویم فکری با آن حرکت برای خودش چاهی درست کرد که بعدها در آن فرو خواهد رفت. کاپیتان اسبق استقلال خاطرنشان کرد: وریا غفوری با آن حرکتی که کرد، باعث شد سنگ روی سنگ بند نشود. مربی باید با او برخورد جدی می‌کرد تا حواس بقیه جمع باشد. باندبازی در استقلال بیداد می‌کند و شاید نباید این حرف را بزنم اما در این تیم بازیکن، مربی تغییر می‌دهد. کافی است به پچ‌پچ‌کردن‌های بازیکنان توجه کنید تا همه چیز دست‌تان بیاید. همین بازیکنان در محافل خصوصی به این و آن می‌گویند استقلال تاکتیک ندارد و تماشاگران هم از طریق موبایل این موضوعات را می‌فهمند و به مربی اعتراض می‌کنند. اگر امروز به فکری می‌گویند برو، به خاطر این است که او قاطعانه با بازیکن متخلفش برخورد نکرده است.
***
دستگیری یک مدال‌آور المپیکی به جرم قاچاق مواد مخدر
یک شناگر استرالیایی به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شد. به دنبال تحقیق در مورد عرضه متیل آمفتامین به ارزش بیش از ۲ میلیون دلار، پلیس سیدنی ۲ مرد از جمله یک شناگر المپیکی را دستگیر کرد. «اسکات میلر» ۴۵ ساله در خانه اسکله خود در روزل دستگیر شد. پلیس ادعا می‌کند این ۲ فرد دستگیر شده مواد مخدر معروف به «یخ» را در داخل شمع پنهان کرده‌اند. تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد. جان واتسون کارآگاه پلیس ادعا کرد میلر مدیر یک سندیکای جنایی بوده است. واتسون گفت: این یک عملیات کوچک نبود. آنها بخوبی سازمان یافته بودند و بودجه خوبی داشتند. اسکات میلر یکی از متهمان این پرونده در المپیک ۱۹۹۶ در مسابقات شنا به مدال نقره و برنز دست یافته بود.
***
اعلام برنامه و تاریخ جدید مسابقات تیم ‌ملی فوتبال در راه جام‌جهانی
جلسه دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ملی و مهدی خراطی، رئیس دپارتمان تیم‌های ملی با شین من گیل، رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون، عوض بیک، مسؤول برگزاری مسابقات و پاول عضو کمیته مسابقات دیروز به شکل برخط برگزار شد.  به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، مهدی خراطی، رئیس دپارتمان تیم‌های ملی درباره این نشست گفت: در این نشست نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران بر میزبانی رقابت‌ها به شکل رفت و برگشت تاکید داشتند و بر حق فوتبال ایران مبنی بر بهره‌مند شدن از ظرفیت میزبانی در ۳ مسابقه دور برگشت تصریح کردند. با توجه به همه‌گیری و افزایش شیوع کرونا در سطح جهان و تاکید کنفدراسیون مبنی بر سلامت مربیان، بازیکنان و دست‌اندرکاران مسابقات و مباحث مختلف شکل گرفته درباره ادامه برگزاری رقابت‌های انتخاباتی جام‌جهانی 2022 قطر، در نهایت مقرر شد این مسابقات به احتمال بسیار زیاد به صورت متمرکز به میزبانی یکی از تیم‌های گروه C برگزار شود و در صورت عدم میزبانی از سوی تیم‌های حاضر در این گروه، مسابقات در کشور بی‌طرف به انجام برسد.  وی ادامه داد: نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا با سایر گروه‌های شرکت‌کننده فردا (امروز چهارشنبه) به پایان می‌رسد و نتیجه آن به صورت رسمی به فدراسیون‌ها اعلام خواهد شد.  رئیس دپارتمان تیم‌های ملی درباره زمان برگزاری مسابقات گفت: بر این اساس مطابق برنامه‌ریزی جدید، تیم ملی روز 3 ژوئن (13 خرداد) مقابل هنگ‌کنگ، 7 ژوئن (17 خرداد) مقابل بحرین، 11 ژوئن (21 خرداد) برابر کامبوج و در نهایت روز 15 ژوئن (25 خرداد) برابر عراق قرار خواهد گرفت. خراطی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، ورود تیم‌ها به کشور میزبان 31 ماه مه (‌10 خرداد) سال جاری میلادی و خروج آنها هم 16 ژوئن (26 خرداد) خواهد بود، بنابراین مدت زمان برگزاری مسابقات 17 روز تعیین شده است. 

Page Generated in 0/0057 sec