printlogo


کد خبر: 230732تاریخ: 1399/12/2 00:00
کتاب

انتشار «تعبیر یک رؤیا» 
 کتاب «تعبیر یک رویا» خاطرات فائزه کعبی‌نیا، همسر روحانی شهید مدافع حرم جابر حسین‌پور نوشته معصومه عبدالله‌زاده منتشر شد. به گزارش «وطن امروز»، کتاب «تعبیر یک رؤیا»، خاطرات همسر روحانی شهید جابر حسین‌پور است؛ شهیدی که در خانواده‌ای ایرانی در کویت به دنیا آمد اما برای تحصیل علوم دینی به ایران مهاجرت کرد و در دفاع از حرم به شهادت رسید. 
معصومه عبدالله‌زاده، نویسنده‌ این کتاب در مقدمه آن می‌نویسد: «کار نوشتن را ۲۴ دی ۱۳۹۷ شروع کردم. عجیب اینکه این تاریخ برایم خیلی آشنا بود! هر چند صفحه که می‌نوشتم، دوباره به یاد بیست‌وچهارم دی می‌افتادم اما نمی‌دانستم این تاریخ چرا برایم آشناست. چند صفحه‌ای که نوشتم، متوجه شدم بیست‌وچهار دی، تاریخ شهادت شیخ جابر است. کار تا اسفند طول کشید. عید در راه بود و می‌بایست خانه‌تکانی می‌کردم. همسایه‌هایم خانه‌تکانی را تمام کرده و آماده‌ پذیرایی از نوروز ۱۳۹۸ و میهمان‌های‌شان بودند ولی من هنوز دست به سیاه و سفید نزده بودم و...»
این کتاب توسط انتشارات خط مقدم به زیر چاپ رفته و بزودی وارد بازار خواهد شد.
***
روایت جهادگران دوران کرونا با «دل‌پلاس» 
«دل‌پلاس» روایتی داستانی از فعالیت‌های جهادی در مقابله با ویروس منحوس کرونا، جدیدترین اثر نویسنده کتاب «عمارحلب» (محمدعلی جعفری) توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، در مقدمه «دل‌پلاس» آمده است: «بیش از یک سال است که ویروس منحوس «کووید-۱۹» در کشورمان شیوع پیدا کرده و فاصله‌های زیادی را بین مردم کشور عزیزمان انداخته است. ویروسی که اوایل دست‌کم گرفته بودیمش و شاید خیلی‌ها توجهی به آن نداشتند اما کم‌کم و با شنیدن اخبار وحشتناک جهانی و نیز خبرهایی درباره دوستان و آشنایان و اقوام‌مان که درگیر ویروس شده‌اند، ترس رخنه کرد در وجودمان و آرام‌آرام باعث شد که خیلی از جمع‌ها از هم بپاشد و فاصله بیفتد بین آدم‌ها و دل‌های‌شان. در این میان عده‌ای همچون دوران سخت ۸ سال دفاع مقدس با ازخودگذشتگی و به صورت جهادی به میدان آمدن و از این فاصله‌ها جلوگیری کردن و با رفتار همدلانه‌شان، بذر محبت‌ها و دلگرمی ‌را در دل هموطنان عزیزمان پاشیدند و با رفتارشان روح امید را در کشور زنده کردند؛ همدلی‌ای که در تاریخ ثبت خواهد شد و ماندگار».
نویسنده در این اثر سراغ نیروهای جهادی‌ای که در روزگار کروناویروس دل به خطر داده و وارد میدان مبارزه با این ویروس منحوس شده‌اند، رفته است؛ جهادگرانی که در عرصه‌های مختلفی چون غسالی، دوخت ماسک، تهیه آبمیوه، کمک به کادر درمان و خبرنگاران به صورت مردمی فعالیت داشته‌اند. 
پیش از این محمدعلی جعفری با آثاری چون عمار حلب، آرام جان، سربلند، عروسی لاکچری، قصه دلبری و... به جامعه کتابخوان معرفی شده است. 

Page Generated in 0/0056 sec