printlogo


کد خبر: 230780تاریخ: 1399/12/3 00:00
اخبار

اوساکا قهرمان تنیس اوپن استرالیا شد
تنیسور ژاپنی با شکست جنیفر برادی برای دومین‌بار فاتح اوپن استرالیا شد. 
به گزارش ایسنا، فینال تنیس اوپن استرالیا در بخش زنان ظهر شنبه بین نائومی اوساکا و جنیفر برادی برگزار شد که تنیسور ژاپنی با پیروزی ۲ بر صفر برای دومین‌بار فاتح این رقابت‌ها شد. 
اوساکا شروع خیلی خوبی داشت و گیم نخست را بدون از دست دادن امتیازی با پیروزی به پایان رساند. در ادامه ۲ تنیسور گیم‌های سرو خود را برنده شدند و زمانی که نتیجه ۲ بر یک بود، برادی گیم چهارم را با خطاهایش در سرویس تقدیم بانوی شماره ۳ جهان کرد. با این حال تنیسور آمریکایی خیلی زود توانست جبران کند و نتیجه ۳ - ۳ شد. رقابت نزدیک ۲ تنیسور در ۳ گیم بعدی ادامه داشت. در گیم دهم در حالی که به نظر می‌رسید با پیروزی برادی به پایان برسد اما این تنیسور بدشانس بود و با واگذار کردن این گیم باعث شد اوساکا پیروز ست نخست شود. بانوی شماره ۳ جهان ۶ بر ۴ حریفش را شکست داد. 
تنیسور ژاپنی ست دوم را پرقدرت شروع کرد و در دومین گیم توانست بریک کند تا نتیجه ۲ بر صفر شود. برتری اوساکا ادامه داشت و او ۴ بر صفر از حریف آمریکایی‌اش پیش افتاد. در گیم پنجم رقابت نزدیکی بین ۲ تنیسور وجود داشت که در نهایت با پیروزی ۲ بر یک برادی به پایان رسید. او گیم بعدی را هم به خود اختصاص داد و نتیجه ۴ بر ۲ شد. با این حال اوساکا اجازه نداد برتری‌اش در تعداد گیم‌های کسب شده از بین برود و در ست دوم با نتیجه ۶ بر ۳ پیروز شد. 
تنیسور ژاپنی برای چهارمین‌بار فاتح گرند اسلم شد و توانست قهرمانی‌اش را در سال ۲۰۱۹ دوباره در اوپن استرالیا تکرار کند. 
***
درخواست از آذری‌جهرمی برای عذرخواهی از هواداران استقلال
رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال از وزیر ارتباطات خواست از هواداران این باشگاه عذرخواهی کند.
به گزارش سایت باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال درباره ادعای وزیر ارتباطات مبنی بر هماهنگی با او جهت انتشار پست اینستاگرامی‌اش گفت: من از صحبت‌های آقای وزیر تعجب کردم. من روز گذشته به هیچ‌وجه با ایشان تماس نداشتم و از او هم اجازه‌ای جهت انتشار آن استوری نگرفته‌ام. من فکر می‌کنم آقای آذری‌جهرمی به واسطه ناراحت کردن هواداران استقلال باید از هواداران عذرخواهی کند و بابت انتشار این نظرم هم از کسی اجازه نمی‌گیرم.
پس از پیروزی ۵ بر صفر پرسپولیس برابر گل‌گهر در آخرین بازی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال، محمدجواد آذری‌جهرمی با انتشار یک استوری اینستاگرامی با اشاره به شکست ۶ بر صفر استقلال برابر پرسپولیس در سال ۱۳۵۲ برای هواداران این تیم کری خواند که با انتقاد و اعتراض آنها روبه‌رو شد.
***
بازگشت مظاهری و ادامه غیبت قائدی
تمرین تیم فوتبال استقلال روز شنبه در زمین کمپ تیم ملی برگزار شد.
تمرین دیروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲ با صحبت‌های محمود فکری در زمین کمپ‌های تیم ملی آغاز شد. این پنجمین زمین تمرینی است که تیم فوتبال استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در آن به تمرین پرداخته است! در این تمرین بازیکنان بعد از گرم کردن به مرور کارهای تاکتیکی و در ادامه مرور تاکتیک پرسینگ و حفظ توپ در فضای کوچک پرداختند.
مرور تاکتیک‌ها و تمرین‌های سرعتی، از نکات مد نظر کادر فنی آبی‌ها در این جلسه تمرینی بود. بازی درون تیمی در نیمه زمین آیتم آخر تمرین بود و در نهایت بازیکنان با سرد کردن بدن‌های‌شان به کار خود پایان دادند. رشید مظاهری به علت سرماخوردگی، چند روزی از غایبان استقلال بود. او تست کرونا داد که نتیجه این تست منفی بود و با بهبود کامل دیروز به جمع آبی‌ها بازگشت. در تمرین دیروز تنها مهدی قائدی و داریوش شجاعیان غایب بودند.

Page Generated in 0/0056 sec