printlogo


کد خبر: 230819تاریخ: 1399/12/4 00:00
کاندیداهای جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند

فهرست کاندیداهای جایزه باربد سی‌و‌ششمین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد. به گزارش «وطن‌امروز»، کاندیداهای بخش رقابتی این دوره جشنواره در رشته‌های مختلف معرفی شدند. در بخش رقابتی سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر آلبوم‌هایی که از مهرماه سال ۱۳۹۶ به دبیرخانه جشنواره رسیده بود، توسط هیات انتخاب گروه‌ها و آثار جشنواره ارزیابی و کاندیداهای جایزه باربد معرفی شدند. 
بهداد بابایی، احسان ذبیحی‌‌فر، محمدرضا چراغعلی، امیرعباس ستایشگر، مرتضی امیری‌اسفندقه، کارن کیهانی، محمدعلی مرآتی و امین هنرمند اعضای هیات انتخاب گروه‌ها و آثار سی‌و‌ششمین جشنواره موسیقی فجر هستند که کاندیداها و برگزیدگان جایزه باربد را انتخاب کرده‌اند و برگزیدگان جایزه در اختتامیه جشنواره معرفی می‌شوند. 
نامزدهای آهنگسازی موسیقی کلاسیک مهران بدخشان برای «انگاره‌ها»، رضا کهریزی برای «از او»، علیرضا مشایخی برای «مدال ۲۰۱۵» و کاوه میرحسینی برای «اشراق» معرفی شدند. در بخش اجرای موسیقی نواحی عماد توحیدی و حسین نظری برای «ترانه‌های کبود»، محمد سلم‌آبادی برای «آوای صحرا»، حمزه مقدم برای «حمزه سیا» و جمشید نیکوزاد برای «بی‌گمون» کاندیدا شدند. در بخش خوانندگی موسیقی نواحی ابوالحسن خوشرو برای «طالبا و موسیقی حماسی مازندران»، نورمحمد درپور برای «دردانه»، محی‌الدین شعبانی برای «دریاب و دریاب» و پرویز نزاکتی برای «ونوشه» معرفی شدند. 
همچنین در بخش اجرای موسیقی دستگاهی بی‌کلام،  سیامک جهانگیری برای «در رگ تاک»، حمیدرضا خبازی برای «واپسین فردا»، هوشمند عبادی برای «نایی» و بهاره فیاضی برای «افرا» انتخاب شدند. در بخش آهنگسازی دستگاهی باکلام سیامک جهانگیری برای «من همان نای‌ام»، احسان عبایی برای «از سراسر بگذشته»، بهمن فریادرس برای «پرواز و آواز» و هومن مهدویان برای «باغ بی‌باران» معرفی شدند. 
در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی داوران مهدی امامی را برای «من همان نای‌ام»، وحید تاج برای «پرواز و آواز»، مجتبی عسگری برای «عشیران» و حسین علیشاپور را برای «چقدر ز خویش دورم» کاندیدا کردند. 
در بخش آهنگسازی و اجرای بخش پاپ و تلفیقی بی‌کلام هومن شیرعلی برای «تنیده در صدا»، سعید غریب و شهرام مویدی برای «ناگفته‌های یک رویا»، مصطفی قناعت برای «کبوترخانه» و آرش هژیرآزاد برای «تهران، مریخ» از سوی داوران معرفی شدند. در بخش آهنگسازی بخش پاپ و تلفیقی باکلام صادق تسبیحی و امید نعمتی برای «حرمان»، گروه داماهی برای «در من برو شکار»، نیما رمضان و امیر بال‌افشان برای «بالزن» و پویا کلاهی برای «طاووس پربسته» کاندیدا شدند. 
در بخش خوانندگی بخش پاپ و تلفیقی امیر بال‌افشان برای «بالزن»، پویا کلاهی برای «طاووس پربسته»، رضا کولغانی برای «در من برو شکار» و امید نعمتی برای «حرمان» معرفی شدند. همچنین در بخش آهنگسازی بخش معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام پویا باباعلی برای «دوردست‌ها»، بهزاد عبدی برای «سوئیت برای قانون و ارکستر زهی» و رضا والی برای «سرنا» انتخاب شدند. 

Page Generated in 0/0493 sec