printlogo


کد خبر: 231413تاریخ: 1399/12/19 00:00
اخبار

تودیع و معارفه هیأت‌رئیسه قدیم و جدید فدراسیون فوتبال
در نخستین جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، اعضای قبلی تودیع و اعضای جدید معارفه شدند. به گزارش ایسنا، جلسه تودیع هیات‌رئیسه قبلی و جدید فدراسیون فوتبال صبح دوشنبه در محل این فدراسیون برگزار شد. این جلسه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در ساختمان این فدراسیون در خیابان سئول برگزار شد و بعد از اتمام جلسه، هیات‌رئیسه قبلی و جدید در سالن کنفرانس روابط عمومی حاضر شدند. همچنین در این جلسه مهدی محمدنبی، دبیرکل مستعفی فدراسیون فوتبال و منصور قنبرزاده - گزینه پیشنهادی عزیزی‌خادم برای تصدی سمت نایب‌رئیس اول که قبل از انتخابات، از این اقدام منصرف شد – حضور داشتند. از منصور قنبرزاده به عنوان گزینه پیشنهادی عزیزی‌خادم برای دبیرکلی فدراسیون فوتبال نام‌برده می‌شد که در پایان جلسه او به صورت رسمی در این پست گمارده شد. 
***
پیام باشگاه پورتو با انتشار فیلم گل طارمی به یوونتوس
باشگاه پورتو پرتغال به استقبال بازی برگشت با یوونتوس ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا رفته است. تیم فوتبال پورتو در هفته بیست‌و‌دوم لیگ پرتغال برابر ژیل ویسنته به پیروزی رسید تا حالا خود را آماده بازی حساس و جذاب برابر یوونتوس کند. این مسابقه ساعت ۲۳:۳۰ امشب به میزبانی یوونتوس برگزار می‌شود. بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود پورتو تمام شد. باشگاه پرتغالی در آستانه این مسابقه اقدامات رسانه‌ای خود را برای بازی با حریف ایتالیایی آغاز کرده است. پورتو ابتدا پوستر دیدار با یوونتوس را با پیام «خانم‌ها و آقایان؛ زمان لیگ قهرمانان است» منتشر کرد. در این پوستر تصویر مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو دیده می‌شود. بخش رسانه‌ای نماینده پرتغال سپس فیلم گل نخست بازی رفت را منتشر کرد و نوشت: «هرگز تسلیم نشو». این گل توسط مهدی طارمی در دقیقه یک بازی به ثمر رسید و در نهایت زمینه‌ساز پیروزی پورتو شد. 
***
لاپورتا: افتخار را به باشگاه بازمی‌گردانم
رئیس جدید باشگاه بارسلونا پس از پیروزی در انتخابات از کرویف و لئو مسی تمجید و از آینده باشگاه صحبت کرد. به گزارش فارس، خوان لاپورتا پس از برنده شدن در انتخابات بارسلونا اظهار داشت: امروز روز خاصی در باشگاه است. ما با این انتخابات نشان دادیم فراتر از یک باشگاه فوتبال هستیم. به نظرم این انتخابات مهم‌ترین انتخابات تاریخ بارسلونا بود. وی ادامه داد: می‌خواهم از یوهان کرویف تشکر کنم که دیگر در میان ما نیست. کرویف همیشه الهام‌بخش همه چیز در بارسلونا بوده و راه او ادامه خواهد داشت. لاپورتا گفت: حضور مسی به همراه پسرش در انتخابات باشگاه نشان می‌دهد چقدر این بازیکن عاشق باشگاه است. ما یک خانواده بزرگ هستیم و بهترین‌ها را در اختیار داریم. وی ادامه داد: من می‌خواهم خوشحالی و شادی به بارسلونا بازگردد و مطمئنم به افتخار خواهیم رسید. زنده باد بارسلونا، زنده باد کاتالونیا. 
***
تاریخ فینال لیگ برتر والیبال مشخص شد
پس از تصمیمات اتخاذ شده مشخص شد 2 تیم فینالیست لیگ برتر والیبال در چه زمانی به مصاف هم خواهند رفت. دوشنبه جلسه هم‌اندیشی درباره نحوه و تاریخ برگزاری فینال لیگ برتر والیبال ایران با حضور مدیران و سرپرستان تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان برگزار شد. این جلسه که در فدراسیون والیبال برگزار شده بود با شرکت مسؤول کمیته برگزاری مسابقات و رویداد‌ها و با حضور داورزنی همراه بود تا درباره نحوه برگزاری دیدار نهایی تصمیمات لازم اتخاذ شود. بر اساس اعلام باشگاه شهرداری ارومیه در جلسه‌ای که در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد، دیدار نخست بین ۲ تیم فینالیست جمعه ۲۲ اسفند خواهد بود. دیدار دوم یکشنبه ۲۴ اسفند برگزار خواهد شد و در صورت نیاز دیدار سوم در تاریخ سه‌شنبه ۲۶ اسفند انجام می‌شود. لازم به ذکر است معین شد تمام ۳ رقابت در ساعت ۱۶ برگزار شود. پیش از این شنیده می‌شد قرار است نحوه برگزاری فینال تغییراتی داشته باشد که با تصمیم اتخاذ شده فینال لیگ برتر والیبال مانند سال‌های قبل برگزار خواهد شد. ۲ تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و باید در فینال برای کسب قهرمانی رو‌به‌روی یکدیگر قرار گیرند. 

Page Generated in 0/0061 sec