printlogo


کد خبر: 231424تاریخ: 1399/12/19 00:00
۷۶ درصد جرائم پایتخت توسط پلیس کشف شد
اراذل زیر چکمه قانون

امنیت به عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های رشد اقتصادی و اجتماعی در هر جامعه‌ای مورد توجه است. اگر این عامل ثبات‌بخش اجتماعی مورد تهدید قرار گیرد، یقینا آرامش از جامعه رخت بسته و دیگر نمی‌توان توقع رشد در تمام سطوح را داشت. به گزارش «وطن‌امروز»، در سالی که گذشت انواع فشارها بر ملت ایران وارد شد اما با وجود تمام این فشارها در حوزه‌های مختلف، خدشه‌ای بر مولفه‌های امنیتی وارد نشد تا بر این اساس فرمانده انتظامی تهران بزرگ سال ۹۹ را سالی امن و باثبات توصیف کند. 
بر اساس آمار ارائه شده از سوی سردار حسین رحیمی ۷۶درصد جرائم پایتخت در سال جاری کشف شد. وی گفت: در این سال شاهد حوادث و اتفاقات مختلفی بودیم که بحمدالله به‌ رغم تلاش دشمنان و فشارهای اقتصادی، سیاسی و... با همراهی و همدلی خوب مردم به سرانجام خوبی رسید. 
وی با اشاره به دشمنی‌های همه‌جانبه دشمنان برای جلوگیری از انجام صادرات نفت و انجام معاملات بانکی و تشدید تحریم‌های ظالمانه دشمنان، گفت: در این شرایط با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و همراهی و همدلی ملت بزرگ و نجیب ایران به همه سختی‌ها فائق خواهیم آمد و به حول و قوه‌ الهی روز‌به‌روز بر شوکت و ابهت ایران اسلامی افزوده خواهد شد. 
نگاه آماری به فعالیت‌های پلیس می‌تواند میزان وجود امنیت در سطح شهر تهران را بخوبی به نمایش بگذارد. در همین رابطه رحیمی در ارزیابی عملکرد پلیس پایتخت در سال ۹۹ اظهار کرد: امروز با تلاش‌ها و مجاهدت‌های انجام شده، شاهد وجود امنیت پایدار و باثباتی در کشور عزیزمان هستیم و خدا را سپاسگزاریم که در حوزه امنیت داخلی که مهم‌ترین رکن امنیت است، خدمتگزار مردم هستیم. در این میان نقش پلیس تهران در بالا بردن وجهه نیروی انتظامی در افکار عمومی نقشی بی‌بدلیل است، چرا که ماموران پلیس همواره در معرض دید و قضاوت مسؤولان هستند. 
از ابتدای سال تاکنون بر اساس آمار ارائه شده از سوی پلیس پایتخت 26 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد. در همین رابطه رئیس پلیس تهران بزرگ از کشف بیش از ۷۶درصد جرائم در پایتخت خبر داد و گفت: برخوردی مقتدرانه با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس و بر هم زنندگان امنیت و آرامش مردم داشتیم که در نتیجه تمام این اقدامات که با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس انجام شده، امروز شاهد امنیتی مطلوب و باثبات در پایتخت ایران سلامی هستیم. 
سردار رحیمی کار ماموران پلیس در تامین نظم و امنیت را به عبادت توصیف کرد و گفت: ماموران پلیس با انجام وظایف خود در حال عبادت هستند، چرا که خدمت صادقانه به خلق در حقیقت بزرگ‌ترین عبادت و دعای خیر مردم بدرقه راه پلیس است. 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در سال ۹۹ با طرح‌های مختلف و در حقیقت در اقدامی جهادی با معضلات و جرائم مختلف در حوزه حقیقی و مجازی برخورد شد، گفت: خوشبختانه نتایج قابل قبولی نیز کسب کردیم.  
وی به ماموران پلیس توصیه کرد در رفتار و برخورد با مردم و حتی متهمان و محکومان با متانت و ادب و با سعه‌صدر مواجه شوند و هرگز فراموش نکنند مردم ولی‌نعمتان واقعی پلیس و مسؤولان هستند.

Page Generated in 0/0046 sec