printlogo


کد خبر: 231446تاریخ: 1399/12/20 00:00
اخبار

جام جهانی ژیمناستیک در توکیو  لغو شد
جام ‌جهانی ژیمناستیک که قرار بود با حضور ورزشکاران خارجی به میزبانی توکیو برگزار شود، لغو شد. 
جام جهانی ژیمناستیک که قرار بود ۴ مه (14 اردیبهشت) برگزار شود، آخرین سری از مسابقات به همراه رقابت‌های آلمان و انگلیس بود که آنها نیز لغو شد. بر این اساس به جای جام ‌جهانی ژیمناستیک، قرار است رقابت‌های آزمایشی با ورزشکاران داخلی ژاپن برگزار شود. محدودیت‌های مسافرتی مهم‌ترین دلیل لغو مسابقات اعلام شده است. 
***
یوآخیم لوو بعد از یورو با تیم ملی آلمان وداع می‌کند
سرمربی تیم ‌ملی فوتبال آلمان به همکاری با «مانشافت» بعد از مسابقات جام ملت‌های اروپا پایان می‌دهد. سرمربی تیم ژرمن‌ها در اقدامی شگفت‌انگیز تصمیمی مهم برای آینده گرفت. سایت فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد سرمربی 61 ساله بعد از اتمام مسابقات یورو به همکاری طولانی‌مدت خود خاتمه داده و جا را برای سرمربی جدیدی باز خواهد کرد. وی به همین خاطر قراردادی را که تا پایان جام‌ جهانی 2022 داشت، فسخ کرد. فدراسیون فوتبال آلمان نیز با این تصمیم موافقت کرد. به این ترتیب مسابقات جام ملت‌ها که اواخر بهار آغاز می‌شود، آخرین تورنمنتی خواهد بود که یوگی زمام امور مانشافت را بر عهده خواهد داشت. او از سال 2006 این مسؤولیت را دارد و با آن قهرمان جام ‌جهانی 2014 شد. 
***
نیمار بازی مقابل بارسلونا را  از دست داد
ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن دیدار برگشت مقابل بارسلونا را نیز از دست داد. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تایید کرد نیمار در دیدار چهارشنبه‌شب مقابل بارسلونا در چارچوب دور برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت. ستاره برزیلی در دیدار رفت نیز حضور نداشت ولی کیلیان امباپه توانست با درخشش خود پیروزی 4 بر یک پاریس مقابل بارسلونا را در نوکمپ به ثبت برساند. این دیدار امروز چهارشنبه از ساعت 23 و 30 دقیقه در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس برگزار خواهد شد. به غیر از نیمار، مویزه کین و خوان برنات نیز در این مسابقه حضور نخواهند داشت. 
***
لغو رقابت‌های کاراته وان مراکش
با تعویق مسابقات لیگ کاراته وان مراکش، آخرین میدان کسب سهمیه المپیک در کاراته وان، کشور پرتغال خواهد بود. به گزارش ایسنا، طبق اعلام فدراسیون جهانی کاراته رقابت‌های لیگ کاراته وان مراکش با توجه به گسترش ویروس کرونا در این کشور به تعویق افتاد. قرار بود مسابقات کاراته وان مراکش در روزهای ۲۰ تا ۲۲ فروردین برگزار شود که با توجه به تعویق آن در روزهای ۷ تا ۹ آبان‌ماه برگزار می‌شود. حال با برنامه‌ریزی فدراسیون جهانی شرایط و نحوه کسب سهمیه المپیک که در مسابقات مراکش قرار بود لحاظ شود با توجه به تعویق این مسابقات در مسابقه لیسبون پرتغال لحاظ می‌شود. مسابقات کاراته وان لیسبون پرتغال، روزهای ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود. 
***
حسن یزدانی مسافر المپیک توکیو شد
حسن یزدانی با پیروزی در رقابت انتخابی تیم ‌ملی کشتی آزاد برابر کامران قاسمپور مسافر بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو شد. به گزارش مهر، صبح دیروز حسن یزدانی در رقابت انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم تیم‌ ملی کشتی آزاد به مصاف کامران قاسمپور رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید. بدین ترتیب حسن یزدانی به عنوان ملی‌پوش ایران در بازی‌های المپیک انتخاب شد. همچنین در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز رضا اطری مقابل رحمان عموزادخلیلی با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی رسید. طبق تصمیم کادر فنی رقابت‌های انتخابی درون اردویی در اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو ساعت ۱۱:۲۰ دیروز در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد. 

Page Generated in 0/0144 sec