printlogo


کد خبر: 233142تاریخ: 1400/2/16 00:00
اخبار

برنامه ضدجاسوسی پرسپولیس برای ادامه فصل
یکی از حواشی چند وقت اخیر پرسپولیس لو رفتن ترکیب و همچنین برخی اخبار داخل تیم بوده است که البته مدیران باشگاه در نظر دارند دست به اقدام قانونی در این باره بزنند. باشگاه پرسپولیس قصد دارد برنامه‌ای ضدجاسوسی را علیه انتشار و لو رفتن ترکیب تیم پیش از بازی‌ها و اعلام رسمی از سوی باشگاه و همچنین برخی اخبار درون تیم در دستور کار قرار دهد. طی ماه‌های اخیر این موضوع به یکی از دغدغه‌های مسؤولان این باشگاه بویژه کادر فنی تبدیل شده است. ابراهیم شکوری در واکنش به این موضوع که چه برنامه‌ای برای پایان دادن به درز اخبار و لو رفتن ترکیب تیم در نظر خواهند داشت، اینطور گفته است: در رابطه با لو رفتن ترکیب باید بگویم بنده هم مثل شما فضای مجازی و رسانه‌ها را رصد می‌کنم و می‌دانم این دغدغه هواداران است اما امیدوارم آلت بازی عده‌ای نشویم. اینکه ترکیب لو می‌رود اتفاق درستی نیست و کادر فنی مسلما ناراحت می‌شود اما اینکه بخواهیم تمام فکر و ذکر خودمان را به این مساله معطوف کنیم، شاید کمک زیادی به باشگاه نکند. ما با دستور مدیریت پیگیر این موضوع هستیم. معاونت حقوقی باشگاه از پیج‌هایی که برای باشگاه پرسپولیس حاشیه‌سازی می‌کنند شکایت رسمی خواهد کرد. وی ادامه داد: با هر کسی که بخواهد حاشیه‌سازی کند برخورد حقوقی خواهد شد. 
***
اخراج ینس لمان در پی انتشار پیام نژادپرستانه خصوصی
یک پیغام خصوصی واتساپی از سوی ینس لمان برای وی دردسر بزرگی ایجاد کرد و شغلش در باشگاه هرتابرلین را از دست داد. دروازه‌بان سابق تیم ‌ملی آلمان و باشگاه‌های شالکه، دورتموند و آرسنال اکنون متهم به نژادپرستی شده است. پیغامی که او در واتساپ برای «دنیس آئوگو» مدافع چپ سابق تیم‌ ملی آلمان (‌12 بازی ملی) و باشگاه اشتوتگارت فرستاد، از سوی آئوگو در اینستاگرام منتشر شد و بازتاب فراوانی نیز داشت تا جایی که باشگاه هرتابرلین به همکاری خود با لمان پایان داد. از سال گذشته و پس از اخراج یورگن کلینزمن از هدایت هرتا، لمان به عنوان یکی از اعضای تیم مدیریت فنی و مشاور ورزشی در این باشگاه شروع به کار کرده بود. آئوگو در شبکه اسکای آلمان کار تفسیر بازی سیتی- پی‌اس‌جی از دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را بر عهده داشت. پس از پایان برنامه آئوگو متوجه پیغامی در واتساپ از سوی لمان می‌شود که در آن ضمن اشاره به رنگ پوست آئوگو، حضور او در برنامه را به نوعی به تمسخر گرفته بود. چنین به نظر می‌رسد که لمان قصد داشته پیام را برای شخص دیگری ارسال کند و آئوگو نیز با تعجب می‌پرسد: «ینس لمان این حرفت جدی است؟» لمان با انتشار توئیتی اعلام کرد با آئوگو تلفنی صحبت کرده و رسما از وی عذرخواهی کرده و اینکه پیام او خصوصی بوده است. لمان تاکید کرده است حضور آئوگو به عنوان مفسر ارزشمند بوده و بر اعتبار شبکه نیز افزوده است. این توضیحات اما کافی نبود و رئیس باشگاه هرتا ضمن اعلام اینکه هرتابرلین به دور از هر گونه حواشی و مسائل نژادپرستانه است و اینکه لمان بر خلاف ارزش‌های باشگاه عمل کرده، خبر از برکناری او داد. 
***
زمان بازی‌های تیم ‌ملی ایران مشخص شد
 به نفع بحرین!
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان و مکان بازی‌های تیم‌ ملی ایران در بحرین را اعلام کرد. زمان بازی‌های تیم‌ ملی ایران در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین در خرداد سال جاری اعلام شد. بازی‌های گروه ایران به صورت متمرکز در بحرین برگزار می‌شود. بازی‌های این مرحله به علت گرما و شرجی هوا در بحرین، در ساعات پایانی روز برگزار می‌شود. نکته جالب توجه اینکه بحرین هر ۳ دیدار خود را در آخرین ساعات هر هفته برگزار می‌کند که از این حیث برتری از آن تیم میزبان خواهد بود! حتی بحرین بهترین ورزشگاه را هم برای خود کنار گذاشته است. به طوری که در آخرین روز بازی‌ها ایران و عراق مهم‌ترین بازی این گروه را در ورزشگاه کوچک و نه چندان مناسب «خلیفه» برگزار می‌کنند ولی بحرین در ورزشگاه «ملی بحرین» میزبان هنگ‌کنگ خواهد بود. زمان و محل برگزاری بازی‌ها به این شرح است:
۱۳ خرداد
ایران – هنگ‌کنگ/ استادیوم المحرق، ساعت ۱۷:۳۰
بحرین - کامبوج/ استادیوم ملی بحرین، ساعت ۱۹:۳۰
۱۷ خرداد
عراق - کامبوج؛ استادیوم المحرق، ساعت ۱۷:۳۰
ایران - بحرین؛ استادیوم ملی بحرین، ساعت ۱۹:۳۰
۲۱ خرداد
کامبوج - ایران/ استادیوم خلیفه، ساعت ۱۷:۳۰
هنگ‌کنگ - عراق/ استادیوم المحرق، ساعت ۱۹:۳۰
۲۵ خرداد
بحرین – هنگ‌کنگ/ استادیوم ملی بحرین، ساعت ۱۹:۳۰
ایران - عراق/ استادیوم خلیفه، ساعت ۱۹:۳۰

Page Generated in 0/0057 sec