printlogo


کد خبر: 233334تاریخ: 1400/2/21 00:00
اخبار

احتمال لغو سفر توماس باخ به ژاپن
گفته می‌شود سفر توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به ژاپن برای ارزیابی نهایی شرایط میزبانی بازی‌های المپیک به زمان دیگری موکول خواهد شد. به گزارش راشاتودی، قرار است توماس باخ هفته بعد برای ارزیابی نهایی وضعیت ژاپن برای میزبانی المپیک به این کشور سفر کند که با توجه به اعلام وضعیت اضطراری موجود، گفته می‌شود این سفر لغو و به ماه آینده موکول خواهد شد. هفته قبل دولت ژاپن وضعیت اضطراری در این کشور را به دلیل شیوع ویروس کرونا تمدید کرد و به همین خاطر سفر توماس باخ نیز ماه آینده صورت خواهد گرفت. این در حالی است که هر روز تظاهرات مختلفی برای لغو بازی‌های المپیک در ژاپن وجود دارد و قرار بود این تظاهرات همزمان با ورود توماس باخ گسترش یابد. توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک بارها اعلام کرده است صرف نظر از وضعیت کرونا، این بازی‌ها در ژاپن برگزار خواهد شد. گفته می‌شود ضررهای هنگفت ناشی از لغو بازی‌ها به حدی است که کمیته بین‌المللی المپیک اصرار زیادی به برگزاری بازی‌ها دارد. 
***
عصبانیت شدید زیدان بعد از توقف برابر سویا
سرمربی رئال‌ مادرید بعد از تساوی برابر سویا به انتقاد تند از داوری پرداخت. او تیمش را شایسته پیروزی در این بازی دانست. به گزارش مارکا، رئال مادرید در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی و پنجم لالیگا با تساوی
‌۲‌-‌۲ برابر سویا متوقف شد تا نتواند به صدر جدول رده‌بندی صعود کند. زیدان در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از داوری پرداخت. او گفت: من واقعا چیزی نمی‌فهمم. اگر صحنه برخورد توپ با دست میلیتائو پنالتی بود باید یک پنالتی هم به سود ما گرفته می‌شد. توضیحات داور به هیچ وجه من را قانع نکرد. او ادامه داد: من هیچ وقت درباره داوری صحبت نکرده‌ام اما امروز عصبانی هستم و از عملکرد داوری رضایت ندارم. من بیشتر از این درباره داوری صحبت نمی‌کنم و فقط از داور می‌خواهم قانون برخورد توپ با دست را واضح‌تر توضیح دهد. زیدان ادامه داد: آنچه باعث ناراحتی و عصبانیت بیشتر من می‌شود این است که هیچ توضیحی در این زمینه داده نمی‌شود. من به فوتبال اطمینان دارم. دلیل عصبانیت من این است که در ۲ صحنه بسیار مهم به ضرر ما سوت ‌زده شد. سرمربی رئال درباره عملکرد تیمش گفت: از عملکرد بازیکنان راضی هستم و بر این باورم که شایسته بیشتر از یک امتیاز بودیم. این بازی تمام شد و تا پای مرگ برای قهرمانی خواهیم جنگید. ۳ بازی دیگر باقی مانده است و باید تلاش کنیم در آنها به پیروزی دست پیدا کنیم. من عصبی هستم، چرا که شایسته پیروزی بودیم. به هر حال این بازی تمام شد و باید روی دیدارهای بعدی تمرکز کرد. در جدول رده‌بندی لالیگا اتلتیکو مادرید با 77 امتیاز صدرنشین است و رئال و بارسلونا هم 75 امتیازی هستند. 

Page Generated in 0/0068 sec