printlogo


کد خبر: 233380تاریخ: 1400/2/22 00:00
اخبار

تمجید سایت پرتغالی از طارمی
مهدی طارمی بعد از درخشش در دیدار ۲ تیم فوتبال پورتو و فارنسی، بالاترین امتیاز را بین بازیکنان داخل زمین از آن خود کرد. تیم فوتبال پورتو با درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود موفق شد در هفته سی‌و‌دوم لیگ پرتغال تیم فارنسی را با نتیجه ۵ بر یک شکست دهد. طارمی در این بازی ۲ گل زد و ۲ پاس گل داد تا در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود. سایت «گل پوینت» پرتغال در پایان این مسابقه، نمره 6/8 را برای مهدی طارمی در نظر گرفت تا مهاجم ایرانی از این نظر هم برترین بازیکن میدان باشد. 
***
مهدی پاشازاده به کرونا مبتلا شد
سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد. به گفته روابط عمومی باشگاه چوکا، پاشازاده چند روز بعد از بازی مقابل هوادار با علائم کرونا مواجه و پس از انجام تست متوجه ابتلای خود به کرونا شده است. بخشی از ریه پاشازاده درگیر شده است و به همین دلیل تحت مداوای پزشکان قرار دارد. 
***
توضیحات سخنگوی قوه ‌قضائیه درباره پرونده ویلموتس
سخنگوی دستگاه قضا درباره شکایت سرمربی اسبق تیم ‌ملی فوتبال و جریمه دوباره فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه داد. به گزارش فارس، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری خود درباره شکایت ویلموتس و جریمه دوباره فدراسیون فوتبال و همچنین اقدامات سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با پرونده ویلموتس تصریح کرد: این پرونده در دادسرای تهران با گزارش سازمان بازرسی کل کشور تشکیل و بررسی‌های اولیه آن انجام و مستندات تکمیلی جمع‌آوری شده‌ است. سخنگوی قوه قضائیه گفت: به لحاظ وضع خاص و حرفه‌ای فوتبال، سال گذشته اولویت دانستیم مجموعه فدراسیون فوتبال بدون مداخله نهادهای دیگر کار خود را انجام دهد و متعاقب آن مرجع قضایی نسبت به کسانی که اعمال مجرمانه داشته‌اند، رسیدگی‌های قضایی خود را انجام دهد، البته رسیدگی ما برای مقابله با اشخاص است و هیچ کاری به فعالیت‌های فدراسیون فوتبال نداریم. 
***
باز هم مصدومیت در رئال‌مادرید
رئال‌مادرید بار دیگر از مصدومیت یک بازیکن دیگر خود پرده برداشت. در این فصل موضوع مصدومیت در رئال‌مادرید به یک اتفاق عجیب بدل شده و این تیم تاکنون 61 مصدومیت را به ثبت رسانده است. سایت باشگاه رئال‌مادرید در خبری عنوان کرد فرلاند ‌مندی نیز از ناحیه استخوان پا دچار آسیب‌دیدگی شده است. بر اساس اخبار منتشر شده، مدافع چپ‌پای مادرید فصل را از دست داده و حضورش در یورو نیز در هاله از ابهام قرار دارد. 
***
پیشنهادات ایران در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری تأیید شد
پیشنهادات ارائه شده از سوی فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان در کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی مورد تایید قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، نشست کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با حضور محسن بیرانوند، عضو ایرانی این کمیته به صورت وبینار برگزار شد که پیشنهادات ارائه شده از سوی نماینده کشورمان مورد تایید اعضا قرار گرفت. در این جلسه، بیرانوند ۳ پیشنهاد را مطرح کرد. انتخاب فدراسیون برتر سال، افزایش تعداد رشته‌های تحت پوشش فدراسیون جهانی و برگزاری رقابت‌های بین قاره‌ای میان برترین‌های قاره‌ها، پیشنهاداتی بود که مطرح و درباره آن بحث و تبادل نظر شد. در پایان، برگزاری رقابت‌های بین قاره‌ای به تصویب اعضا رسید. البته نحوه اجرای آن در نشست‌های بعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت اما قالبی جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر خواهد داشت تا موجب توجه بیشتر به وزنه‌برداری شود. کلیات ۲ پیشنهاد دیگر نیز مورد استقبال قرار گرفت که قرار شد در این باره، بررسی‌های بیشتری انجام شود. پیش از این به پیشنهاد نماینده کشورمان در این کمیته، مقرر شد ثبت روز جهانی وزنه‌برداری جهت تایید نهایی به هیأت‌رئیسه فدراسیون جهانی ارسال شود. پیشنهاد بیرانوند جهت همگانی‌سازی بیشتر این ورزش ارائه شد که می‌تواند تغییری جدی در رویکردهای فدراسیون جهانی به این موضوع داشته باشد. انتخاب برترین مربی جهان نیز که پیش از این به کمیته آموزش و مربیان ارائه شده بود، مورد تصویب قرار گرفت و جهت اجرا به هیأت‌رئیسه فدراسیون جهانی ارائه خواهد شد. 

Page Generated in 0/0061 sec