printlogo


کد خبر: 233468تاریخ: 1400/2/26 00:00
تلویزیون

فصل ویژه «بریم بسازیم» به آنتن تلویزیون رسید
فصل ویژه «بریم بسازیم» به کارگردانی مجید عزیزی و مصطفی آتش‌مرد از شبکه یک سیما پخش می‌شود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، در فصل ویژه «بریم بسازیم» که در قالب یک ویژه‌برنامه ۳ قسمتی آماده نمایش شده است 4 شرکت‌کننده فصل اول این برنامه، این بار با کاروان مخصوص «بریم بسازیم» راهی جنوب ایران و شهرستان بشاگرد شده‌اند تا ضمن آشنایی بیشتر با این منطقه، امکانات و نیازهای آن را جهت سازندگی مورد ارزیابی قرار دهند. 
در این فصل ویژه 4 کاراکتر اصلی برنامه بعد از آشنایی با بشاگرد و بعد از اینکه متوجه می‌شوند چه کارهایی در این منطقه انجام شده است، تصمیم به روایت متفاوت از سازندگی در این سفر می‌گیرند. فصل ویژه رئالیتی شوی «بریم بسازیم» روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (26، 27 و ۲۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. این ویژه‌برنامه مجموعه رئالیتی شوی «بریم بسازیم» به تهیه‌کنندگی احمد شفیعی و با مشارکت کمیته امداد حضرت امام(ره) در استودیو نوبین تولید می‌شود. 
***
رامبد جوان از اهالی قلم عذرخواهی کرد
رامبد جوان از آنچه در برنامه «خندوانه» نسبت به بی‌احترامی به نویسندگان رخ داد، عذرخواهی کرد.
برنامه «خندوانه» چهارشنبه‌شب (۲۲ اردیبهشت) در شب عید سعید فطر، میزبان خداداد عزیزی و فیروز کریمی بود. 
در بخشی از برنامه عیدانه خندوانه، از کریمی و عزیزی خواسته شد از ۳ نویسنده نام ببرند. صحبت‌های فیروز کریمی و خداداد عزیزی و خنده و واکنش رامبد جوان به آنها، در نگاه مخاطبان برنامه تعبیر به بی‌احترامی به نویسندگان شد. در پی واکنش مخاطبان به این موضوع، رامبد جوان در پیامی نسبت به آنچه در برنامه رخ داد، عذرخواهی کرد.

Page Generated in 0/0058 sec