printlogo


کد خبر: 233483تاریخ: 1400/2/26 00:00
اخبار

نظری: آذری‌جهرمی در الفاظی که به کار می‌برد دقت کند
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: آذری‌جهرمی چون سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد، درباره الفاظی که برای استقلال و دیگر رقبای پرسپولیس به کار می‌برد دقت بیشتری کند. حجت نظری درباره اینکه آیا مدیران باشگاه استقلال از این تیم در داربی انتظار بیشتری داشتند، اظهار داشت: استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت. بازیکنان و کادر فنی همه تلاش‌شان را انجام دادند و فکر می‌کنم هواداران هم به این اذعان دارند که حق استقلال باخت نبود. وی افزود: هم توپ برای ما نچرخید و هم سوت علیه ما‌ زده شد. اگر آن پنالتی اول بازی که تقریبا تمام کارشناسان داوری گفتند پنالتی بود، گرفته می‌شد، ممکن بود سرنوشت بازی تغییر کند. باشگاه استقلال حتما به داوری اعتراض می‌کند اما این اعتراض نتیجه را تغییر نمی‌دهد. نمی‌دانیم اگر آن پنالتی گرفته می‌شد نتیجه بازی در نهایت چه می‌شد؟ اما واقعیت این است که وقتی ابتدای بازی پنالتی گرفته نشده و سوتی به ضرر شما زده شده و کار آنطور که می‌خواستید پیش نرفته، شرایط سخت می‌شود، البته مشخص نبود حتی اگر آن پنالتی هم گرفته می‌شد، نتیجه چگونه رقم می‌خورد. عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با تهران ورزشی درباره انتقاد فرهاد مجیدی از وزیر ارتباطات اظهار داشت: من فکر می‌کنم فرهاد مجیدی پاسخ آذری‌جهرمی را داد. او یک وجه حقیقی دارد؛ همه انسا‌ن‌ها می‌توانند طرفدار یک تیم باشند و درباره آن تیم و رقبایش صحبت کنند اما وقتی فردی جایگاه حقوقی دارد، باید دقت بیشتری کند که مواضع شخصی، به جایگاه حقوقی او خدشه‌ای وارد نکند، لذا انتظار داریم آذری‌جهرمی چون سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد، درباره الفاظی که برای استقلال و دیگر رقبای پرسپولیس به کار می‌برد، دقت بیشتری کند. سخنگوی باشگاه استقلال درباره اینکه آیا کسانی در دولت و در حد وزیر هستند که استقلالی باشند و درباره این تیم صحبت کنند، گفت: من در کابینه کسی که این شرایط را داشته باشد سراغ ندارم. در این باره که آیا همه پرسپولیسی هستند اطلاعی ندارم اما در کابینه حسن روحانی وزیر یا معاون رئیس‌جمهوری را ندیدیم که از استقلال حمایت کند. 
***
بارسای کومان در راه بدترین بارسای 13 سال اخیر
تیم فوتبال بارسلونا اگر در 2 بازی باقی مانده خود در لالیگا نتواند به پیروزی دست یابد، ضعیف‌ترین آمار را در 13 سال اخیر به ثبت خواهد رساند. امشب از ساعت 21 تمام بازی‌های لالیگا به صورت همزمان برگزار می‌شود و کمتر کسی به دیدار بارسلونا به چشم یک جدال مهم نگاه می‌کند. بارسلونا در 4 بازی اخیر خود یک فاجعه رقم زد و در حالی که برای قهرمانی به برد نیاز داشت، 2 تساوی و یک باخت را به ثبت رساند و تنها به یک برد برابر والنسیا دست یافت تا جام در مادرید بماند. اکنون در جدول لالیگا، اتلتیکو با 80 امتیاز صدرنشین، رئال‌مادرید با 78 امتیاز دوم و بارسلونا با 76 امتیاز سوم است و باید دید از بین 2 تیم مادریدی کدام تیم قهرمان این فصل لالیگا خواهد شد. بارسلونا که 2 بازی مقابل سلتاویگو و ایبار پیش رو دارد، می‌خواهد به پیروزی دست یابد تا بدترین بارسای 13 سال اخیر نام نگیرد. اگر بارسلونا بتواند 6 امتیاز دیگر به دست آورد، به امتیاز 82 خواهد رسید و با امتیاز فصل ضعیف قبل برابر خواهد شد. بارسلونا که فصل پیش با اخراج والورده و آمدن ستین یکی از ضعیف‌ترین فصل‌های خود را به ثبت رساند، شاید بتواند از بارسای کومان با امتیاز بیشتر تیم بهتری لقب گیرد! آخرین باری که بارسلونا با امتیاز زیر 82 فصل را به پایان رساند، به فصل 2008-2007 و آخرین سال حضور رایکارد در نوکمپ بازمی‌گردد که بارسلونا با 67 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. پس از رایکارد، پپ گواردیولا با مسی جوان آمد و دوران با شکوه آبی‌و‌اناری‌ها آغاز شد. باید دید آیا کومان می‌تواند با کسب 2 پیروزی حداقل به امتیاز تیم ستین در فصل گذشته برسد؟
***
دستور عزیزی‌خادم برای برخورد
با خاطیان دیدار استقلال - پرسپولیس
رئیس فدراسیون فوتبال برای برخورد با خاطیان داربی دستور ویژه صادر کرد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، به دنبال افزایش اشتباهات داوری و رفتار و گفتارهای خارج از اخلاق حرفه‌ای در جامعه فوتبال ایران و مسابقات مختلف لیگ، رئیس فدراسیون فوتبال در دستوری ویژه به کمیته انضباطی و سرپرست کمیته داوران خواهان برخورد قانونی با عوامل این ناهنجاری‌ها شد. شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در نامه رسمی به رئیس کمیته انضباطی ضمن تاکید بر اهمیت خشونت‌زدایی و سالم‌سازی فضای فوتبال کشور شامل اماکن ورزشی، فضای رسانه‌ای، شبکه‌های اجتماعی و احترام به داوری و روح جوانمردی مسابقات، دستور داد در اسرع وقت و بدون مصلحت‌اندیشی، مطابق آیین‌نامه انضباطی فدراسیون با خاطیان در هر جایگاهی برخورد قانونی شود. گفتنی است با دستور ریاست فدراسیون، کمیته انضباطی ضمن رسیدگی به حواشی و درگیری‌های اخیر فوتبال کشور، باید ترتیبی اتخاذ کند که از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود. 
همچنین رئیس فدراسیون در گفت‌وگو با سرپرست کمیته داوران از خداداد افشاریان خواست اقدامات لازم برای رسیدگی به اشتباهات داوری را داشته باشد تا نه تنها اعتراض‌ها به قضاوت‌های اشتباه کاهش پیدا کند، بلکه در هفته‌های پایانی لیگ حقی از تیم‌ها ضایع نشود. 

Page Generated in 0/0059 sec