printlogo


کد خبر: 233512تاریخ: 1400/2/27 00:00
ویژه برنامه انتخاباتی «۱۴۰۰» روی آنتن تلویزیون
«انتخابات» صاحب «رادیو» اختصاصی شد

«رادیو انتخابات» از دیروز ۲۶ اردیبهشت ساعت ۷ صبح روی موج اف‌ام ردیف 5/95 آغاز به کار کرد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، رادیو انتخابات با مدیریت رضا کوچک‌زاده از ۲۶ اردیبهشت فعالیت خود را آغاز کرد. رادیو انتخابات هم‌اکنون روی موج اف‌ام ردیف 5/95 و همچنین سایت ایران صدا قابل دریافت است. 
رضا کوچک‌زاده، مدیر رادیو انتخابات پیش از این درباره رویکرد این شبکه رادیویی که به طور موقت در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ راه‌اندازی شده است، بیان کرده بود: پوشش تمام رویدادهای مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی (در برخی شهرها) و مجلس خبرگان رهبری از جمله ماموریت‌های رادیو انتخابات است. کوچک‌‌زاده همچنین درباره پرداختن به برنامه‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری گفته بود: در قالب‌های گوناگون برنامه‌سازی مسائل مختلف در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و همچنین نگاه ویژه‌برنامه‌های رادیو انتخابات به مباحث اقتصادی که بخش زیادی از آحاد ملت برای حل آن به این انتخابات چشم دوخته‌اند هم مورد توجه ویژه خواهد بود، لذا تشریح برنامه‌های ارائه شده در بستر انتخابات ۱۴۰۰ و معرفی کارنامه کاندیداهای ریاست‌جمهوری از جمله کارهای مهم در رادیو انتخابات است. رادیو انتخابات از ۳ بخش خبری در ساعت‌های ۹، 15 و 20 تشکیل شده است و نخستین بخش این شبکه رادیویی با تهیه‌کنندگی عباس پیری و گویندگی حمید عبیری شروع به کار کرد. اگر‌چه مدیر رادیو انتخابات از برنامه‌های مناظره‌محور هم خبر داده است اما هنوز مشخص نیست تا چه حد نامزدها یا نمایندگان آنها می‌توانند در این شبکه به مناظره بپردازند. با این حال با توجه به اینکه رادیو انتخابات شبکه‌ای تخصصی برای پرداخت به مباحث انتخاباتی است می‌تواند ظرفیت ویژه‌ای برای مناظره‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری نیز باشد. 
 
* ویژه‌برنامه انتخاباتی «۱۴۰۰»
ویژه‌برنامه انتخاباتی «۱۴۰۰» با هدف شناخت اولویت‌های دولت آینده و برگزاری انتخاباتی آگاهانه روانه آنتن می‌شود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، ویژه‌برنامه انتخاباتی «۱۴۰۰» با هدف شناخت اولویت‌های دولت آینده و برگزاری انتخاباتی آگاهانه از شبکه ۲ سیما روانه آنتن می‌شود. هدف اصلی ویژه‌برنامه انتخاباتی «۱۴۰۰» آگاه‌سازی مردم و مطالبه‌گری اجتماعی و مردمی برای برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا و انتخاب درست است. پرسشگری و ایجاد چالش‌های سازنده مسیری است که این برنامه برای رسیدن به هدف فوق از آن استفاده می‌کند. ترکیب کارشناسان ویژه‌برنامه انتخاباتی «۱۴۰۰» از جوانان باتجربه در کنار افراد شناخته‌شده و چهره‌های آشنا در حوزه‌های مختلف شکل گرفته است. در این برنامه میهمانان از جناح‌های مختلف با نگاه‌های گوناگون انتخاب شده‌اند. 
این برنامه ترکیبی ۲۵ دقیقه‌ای در ابتدا با یک مقدمه که در اجرای تصویری شکل و شمایلی نو دارد شروع می‌شود و گفت‌وگو با کارشناسان، نتیجه‌گیری هر بحث، گزارش مردمی و پخش بخش‌هایی از سخنان حضرت امام خمینی(ره) دیگر بخش‌های این برنامه را تشکیل می‌دهد. در این برنامه تلاش شده موضوعات و دغدغه‌های مردمی مطرح شود تا آگاهی‌های لازم برای رای دادن به کاندیدای اصلح به مردم داده شود. ویژه‌برنامه انتخاباتی «۱۴۰۰» کاری است از گروه سیاسی شبکه ۲ به تهیه‌کنندگی حسین قاسمی که روزهای فرد ساعت ۱۷:۳۰ روانه آنتن می‌شود. 

Page Generated in 0/0066 sec