printlogo


کد خبر: 233514تاریخ: 1400/2/27 00:00
سینما

طلسم اکران فیلم جدید با «گل به خودی» شکست
دبیر شورای صنفی نمایش گفت از چهارشنبه هفته آینده فیلم سینمایی «گل به‌خودی» به چرخه اکران اضافه می‌شود. 
مرتضی شایسته افزود: در ابتدای این جلسه فاتحه‌ای برای آقای نورپور، سینماداری که هفته گذشته دار فانی را وداع گفت، قرائت و یادش گرامی داشته شد چون ایشان خدمات گرانبهایی به سینما ارائه داده بودند و نبودن‌شان ضایعه‌ای بزرگ است. 
وی گفت: در این جلسه مقرر شد از چهارشنبه هفته آینده فیلم سینمایی «گل به‌خودی» ساخته احمد تجری به نمایش در آید، ضمن اینکه ما از همه دوستان و تهیه‌کنندگان می‌خواهیم برای نمایش فیلم‌های خوب خودشان تقاضا بدهند چون دیگر سینماها مثل سابق مشکل ندارند و تقریبا مسائلش حل شده است؛ با قرارگیری سینماها در ردیف شغلی گروه ۲ می‌توانیم سینماها را زنده کنیم. 
شایسته مطرح کرد: ما پیشنهاد داده‌ایم سازمان سینمایی به تناسب سالن‌های سینماها به میزان ۲، ۳ و ۵ درصد برای فیلم‌ها بلیت خریداری و این اتفاق تا پایان تیرماه ادامه پیدا کند چون طرح خوبی است. امیدوارم برای حمایت از فیلم‌ها این طرح انجام شود. 
وی در پایان گفت: اکران فیلم‌های روی پرده همچنان ادامه دارد. مردم بدانند که سینماها همچنان باز است، کارکنان و مدیران سینماها به طور کامل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و سینماها جای امنی از نظر بهداشتی است. 
***
صابر ابر به «بدون قرار قبلی» پیوست
صابر ابر به فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی پیوست. 
به گزارش «وطن‌امروز»، صابر ابر به فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی پیوست. کار فیلمبرداری «بدون قرار قبلی» در استان‌های خراسان رضوی و البرز به اتمام رسید و گروه این پروژه سینمایی این روزها در تهران مشغول ضبط ادامه کار هستند. مصطفی زمانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی «بدون قرار قبلی» نامش پیش از این رسانه‌ای شده بود و صابر ابر نیز یکی دیگر از بازیگرانی است که به این پروژه پیوست. 
«بدون قرار قبلی» پنجمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی است که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نوشته شده است. 

Page Generated in 0/0064 sec