printlogo


کد خبر: 233943تاریخ: 1400/3/6 00:00
اخبار

دیدار عزیزی‌خادم با رئیس کل دیوان محاسبات کشور
رئیس فدراسیون فوتبال برای پیگیری پرونده شستا با رئیس کل دیوان محاسبات کشور جلسه‌ای را برگزار کرد. شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال برای پیگیری پرونده‌های حقوقی این فدراسیون به دیوان محاسبات رفت و جلسه‌ای با مهرداد بذرپاش، رئیس این دیوان برگزار کرد. سایت فدراسیون فوتبال در این باره نوشت: «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم درباره مشکلات رخ داده برای فدراسیون، نکاتی را با مهرداد بذرپاش مطرح کرده و درخواست مساعدت و حمایت داشت و رئیس کل دیوان محاسبات کشور هم راهکارها و مشاوره‌هایی برای برون‌رفت از مشکلات به رئیس فدراسیون ارائه کرد. اتفاق بسیار مهم این نشست قول مساعد مهرداد بذرپاش به فدراسیون برای پیگیری پرونده اختلاف حقوقی فدراسیون فوتبال و شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا) بود. در این جلسه توافق شد به خاطر شرایط خاص فوتبال کشور و مسابقات جام‌جهانی و همچنین روال حقوقی‌ای که این پرونده داشته، ۲ تیم حقوقی خبره تعیین شوند و در ۲ ماه آینده اتفاقات مربوط به این پرونده را مورد بازنگری قانونی قرار دهند تا طرفین به نقطه نظر مشترک برای حل بحران به وجود آمده برسند».
***
توئیت مهم خبرنگار اسپانیایی گواردیولا به بارسلونا بازمی‌گردد؟
خبرنگار اسپانیایی در فضای مجازی از احتمال بازگشت گواردیولا به بارسلونا خبر داد. نشریه موندو و رسانه TV3 اسپانیا گزارش دادند لاپورتا به کومان گفته 15 روز به او زمان بدهد تا به دنبال مربی بگردد. این خبر مثل بمب در رسانه‌های کاتالان ترکید و برخی از رفتار نامناسب لاپورتا با کومان صحبت کردند اما خبرنگار اسپانیایی توئیت عجیبی را منتشر کرد. خاوی لموس، خبرنگار Esport اسپانیا نوشت رفتار کنونی لاپورتا با کومان شک‌برانگیز است. این تعلل لاپورتا فقط یک معنی می‌دهد تا بتواند مربی مدنظرش را پیدا کند. بگذارید فینال لیگ قهرمانان اروپا تمام شود. شاید آن بازی تاثیر زیادی روی تصمیم لاپورتا گذاشت. این توئیت بدین معنا بوده که اگر گواردیولا بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی را با موفقیت به پایان برساند، شاید دوباره سرمربی بارسلونا شود. او که 4 سال تمام را با درخشش در این باشگاه گذراند، شاید با قهرمانی منچسترسیتی دوباره به نیوکمپ بازگردد و این تیم را از نو بسازد. 
***
اعتراض آلکنو به شرایط میزبانی ایتالیا!
سرمربی تیم ملی والیبال ایران به شرایط میزبانی ایتالیا اعتراض کرد. 
به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم‌ ملی والیبال ایران، وضعیت میزبانی ایتالیا اصلا رضایت‌بخش نیست اما چه تیم ایران، چه سایر تیم‌های شرکت‌کننده چاره‌ای جز پذیرش موضوع و کنار آمدن با شرایط ندارند. ضمن اینکه خود ایتالیایی‌ها هم در پی اعتراض‌های وارده در حال رفع کاستی‌ها هستند و می‌شود پیش‌بینی کرد تا 3-2 روز آینده شرایط کم‌کم‌ جا بیفتد: «ضعف میزبانی و اعتراض به‌ جای خود ولی نباید از اصل موضوع که تمرین و آمادگی است فاصله بگیریم»؛ خوش‌خبر با نقل این جمله از سرمربی تیم‌ ملی افزود: آلکنو اگرچه مثل سایر سرمربیان به شرایط معترض است ولی سعی دارد جنبه‌های منفی میزبانی ایتالیا را از ذهن بازیکنان دور کند و بر تمرکز ذهنی تیم روی تمرینات و آماده‌سازی تاکید دارد. البته با آغاز تمرینات در ریمینی همین اتفاق هم افتاد و تمرکز تیم کاملا به والیبال برگشت. تیم ملی والیبال مردان ایران سه‌شنبه‌شب نخستین تمرین خود را برگزار کرد. همچنین به گفته خوش‌خبر، نتیجه دومین تست کرونای مرتضی شریفی هم منفی شده است. 

Page Generated in 0/0055 sec