printlogo


کد خبر: 233969تاریخ: 1400/3/6 00:00
در جلسه رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شد
ممنوعیت تردد بین‌استانی؛ 11 تا 17 خرداد

در جلسه رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد به منظور کنترل بیشتر کرونا، از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 خرداد تا ساعت 12 ظهر دوشنبه 17 خرداد تردد بین‌استانی ممنوع شود. به گزارش فارس، جلسه رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا بعدازظهر دیروز در حضور رئیس‌جمهور برگزار شد و در این جلسه کمیته امنیتی- اجتماعی ستاد ملی کرونا با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با انتخابات به استانداری‌ها، ستاد انتخابات کشور، استان‌ها و ستادهای انتخاباتی نامزدها، بر ضرورت رعایت کامل و دقیق این دستورالعمل‌ها در همه مراحل انتخابات از تبلیغات نامزدها تا روز برگزاری انتخابات تاکید کرد. 
همچنین در این جلسه گزارشی از مراحل اجرای واکسیناسیون در کشور و روند واردات و تولید واکسن و همچنین اطلاع‌رسانی شفاف در این زمینه درباره اولویت‌های تعیین شده در سند ملی واکسیناسیون از سوی کمیته بهداشت و درمان ارائه و اعلام شد عملیات واکسیناسیون افراد بالای 70 سال تا اوایل هفته آینده پایان خواهد یافت و بلافاصله با تامین واکسن جدید، کار تزریق واکسن به بیماران خاص و سایر گروه‌های سنی بر اساس سند ملی واکسیناسیون آغاز خواهد شد. 
رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به پیشرفت‌های حاصل‌شده در زمینه تولید واکسن داخلی، از تلاش همه دست‌اندرکاران در این زمینه قدردانی کرد. در این جلسه همچنین با توجه به تعطیلات پیش رو در روزهای 14 و 15 خرداد، مقرر شد به منظور کنترل بیشتر بیماری، از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 خرداد تا ساعت 12 ظهر دوشنبه 17 خرداد تردد بین‌استانی ممنوع شود. 
بنا بر این گزارش ایجاد محدودیت تردد بین‌ شهری  در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کووید - 19 است تا در روز‌های تعطیل نیمه خرداد مسافرت از شهری به شهر دیگر انجام نشود.

Page Generated in 0/0068 sec