printlogo


کد خبر: 234080تاریخ: 1400/3/10 00:00
تلویزیون

برزو ارجمند به سریال محرمی شبکه ۲ پیوست
تصویربرداری سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید در لاهیجان در حال انجام است. به گزارش «وطن‌امروز»، تصویربرداری سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» که چندی پیش در تهران کلید خورده بود، در لاهیجان ادامه دارد و نزدیک به ۳۰ درصد آن انجام شده است. این سریال برای ماه محرم و پخش از شبکه ۲ سیما آماده می‌شود. بتازگی برزو ارجمند مقابل دوربین داریوش یاری در این سریال رفته است. داستان سریال از آنجا شروع می‌شود که مشکلات پی‌در‌پی زندگی «رهی» را که از بیماری حاد قلبی در رنج است، به جوانی ناامید تبدیل کرده است. او برای نجات تنها دلخوشی‌ زندگی‌اش که خواهرش است، طعمه نقشه‌ای می‌شود که... . در این سریال پروانه معصومی، برزو ارجمند، سامرند معروفی، بیتا سحرخیز، محمود جعفری، نگار عابدی، نسرین بابایی، شهین تسلیمی، وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی، مجید پتکی، کاوه سماک‌باشی، حسن سلیمانی، علی مجلسی، پارسا نوریانپور، فرناز زوفا، محمدرضا جعفری‌لفوت، کیان جعفری‌لفوت، ساجد یوسفی، محمدطاها عاشری، محمدعلی صادق‌حسنی و... به ایفای نقش می‌پردازند. 
***
پخش سریال «شرلوک» با بازی بندیکت کامبربچ
 مجموعه تلویزیونی پلیسی- جنایی «شرلوک» از ۱۰خردادماه هر شب ساعت ۲۴ از شبکه ۴ سیما پخش می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، پس از پایان فصل‌های قدیمی سریال شرلوک هولمز با بازی «جرمی برت»، از امروز ۱۰ خرداد، فصل‌های جدید سریال «شرلوک» با بازی بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش دکتر جان واتسون از شبکه ۴ سیما پخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی بریتانیایی، اقتباسی به‌روز شده از داستان‌های کارآگاهی شرلوک هولمز اثر آرتور کانن دویل است. این سریال توسط استیون موفات و مارک گیتیس ساخته شده ‌است که در آن بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش جان واتسون ایفای نقش می‌کنند. شرلوک در ۱۸۰ کشور دنیا پخش و دیده شده‌ است. فصل سوم این سریال موفق شد رکورد پربیننده‌ترین برنامه از سال ۲۰۰۱ تاکنون در بریتانیا را به نام خود ثبت کند. ۴ فصل از این سریال توسط استیون موفات و مارک گیتیس تولید شده ‌است که در ۱۸ قسمت هر شب ساعت ۲۴ از شبکه ۴ پخش و در ساعت ۱۸ بازپخش خواهد شد. 
***
استندآپ کمدی انتخابات
 نخستین قسمت از برنامه «کاندیداطور» با موضوع انتخابات امروز حوالی ساعت ۲۳ از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، ابوالفضل حاجیان تهیه‌کننده برنامه «کاندیداطور» است که از امشب از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود. این برنامه با ساختار استندآپ کمدی با موضوع انتخابات به معنای کلی در ۳۰ قسمت طراحی و نوشته شده است. بازیگران این برنامه محمد‌امین میمندیان، سیدحمید علیزاده، امیر بیشه و امین شفیعی هستند که از نگاه طنز موضوعات و مسائل مربوط به انتخابات را بیان می‌کنند. از دیگر موضوعات مورد بحث در این برنامه اخلاق انتخاباتی، پاکدستی، موج‌سواری، رقیب‌هراسی، دغدغه‌های بالاشهری و پایین‌شهری، هزینه‌های تبلیغاتی و... است. برنامه «کاندیداطور» کاری از گروه اجتماعی شبکه ۵ سیما به تهیه‌کنندگی ابوالفضل حاجیان و کارگردانی جواد فتحی هر روز از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود. 
***
تصویربرداری «جشن سربرون» به خاوران رسید
 تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» از آخرین مراحل تولید این مجموعه تلویزیونی گفت.  به گزارش «وطن‌امروز»، حسن نجاریان، تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» درباره تصویربرداری این سریال گفت: این روز‌ها در منطقه خاوران هستیم. در این لوکیشن چادر‌های گرمسیری بهادر را تصویربرداری می‌کنیم. وی ادامه داد: بعد از این بخش راهی کمپ انگلیسی‌ها می‌شویم. بعد از تصویربرداری این ۲ بخش به لوکیش‌های سریال در شهرک غزالی خواهیم رفت. نجاریان عنوان کرد: گرمای هوا گروه را اذیت می‌کند، امیدوارم بتوانیم به‌سرعت تصویربرداری در این مناطق را تمام کنیم. گفتنی است «جشن سربرون» مجموعه‌ای ۴۲ قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به سفارش سیمافیلم تولید می‌شود و به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

Page Generated in 0/0053 sec