printlogo


کد خبر: 234359تاریخ: 1400/3/19 00:00
اخبار

 پرسپولیس میزبان سوپرجام شد
مسابقه سوپرجام بین ۲ تیم پرسپولیس (قهرمان لیگ برتر) و تراکتور تبریز (قهرمان جام حذفی) روز ۳۰ خرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. به گزارش فارس، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین میزبانی سوپرجام فصل
‌۱۳۹9-۱۳۹8 با حضور محمدرضا کشوری‌فرد دبیر سازمان لیگ، سهیل مهدی مدیر مسابقات، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس و اسماعیل گودرزی معاون حقوقی باشگاه تراکتور تبریز در سازمان لیگ برگزار و بر اساس قرعه قرار شد این مسابقه یکشنبه ۳۰ خرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود. 
***
یک زن برای نخستین‌بار رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس شد
ریاست اتحادیه فوتبال انگلیس برای نخستین مرتبه در تاریخ به یک زن رسید. طبق اعلام بخش مطبوعاتی اتحادیه فوتبال انگلیس، «دبی هیویت» از ژانویه 2022 ریاست این سازمان را که فدراسیون این کشور است،بر عهده خواهد گرفت. به این ترتیب او در تاریخ 157 ساله این فدراسیون، نخستین زنی است که این سازمان گسترده را هدایت خواهد کرد. هیویت در این باره اظهار داشت: بسیار خوشحالم به عنوان رئیس FA برگزیده شدم. وی افزود: این یک لحظه مهم برای فوتبال انگلیس است و یک هدف مشخص برای همه دست‌اندرکاران است که از شرایط خوب مسابقات در همه سطوح اطمینان حاصل کنند. 
7 عضو عالی‌رتبه در اتحادیه فوتبال انگلیس به اتفاق آرا هیویت 57 ساله را برای این سمت برگزیدند. پس از تایید هیات شورای رؤسا، وی جایگزین پیترمک کورمیک خواهد شد که ریاست سازمان را به صورت موقت در اختیار دارد. هیویت در سال‌های اخیر در دنیای تجارت فعالیت گسترده‌ای داشته که چند شرکت بزرگ اقتصادی از جمله شرکت تولید البسه «وایت استاف» را با موفقیت هدایت کرده است. 
***
غفور همچنان مصدوم است
پشت خط‌‌زن تیم ‌ملی والیبال ایران به دلیل مصدومیت بازی‌های هفته سوم لیگ ملت‌ها را هم از دست داد. به گفته سیامک افروزی، پزشک و تراپیست تیم ملی، امیر غفور برای کامل ‌شدن روند درمان و از بین رفتن تمام علائم درد شانه‌اش به تمرینات بدنسازی و درمانی ادامه می‌دهد. افروزی ضمن اشاره به پیشرفت 80 درصدی درمان غفور تا پایان هفته گذشته، گفت: پس از اینکه برای ۲ روز پیشرفتی در درمان شانه غفور دیده نشد، با یکی از برجسته‌ترین متخصصان و جراحان شانه دنیا که در ایتالیا ساکن است، مشورت کردیم که نظر ایشان هم این بود مشکل خاصی در شانه غفور نیست، فقط برای رسیدن به بهبودی کامل به زمان بیشتری برای انجام تمرینات درمانی نیاز دارد. وی ادامه داد: بنابراین تصمیم گرفتیم برای کامل ‌شدن روند درمان و از بین رفتن تمام علائم درد شانه غفور، یک هفته دیگر هم به این بازیکن استراحت بدهیم تا تمرینات بدنسازی و درمانی خود را ادامه بدهد و به بهبودی کامل برسد. 
برنامه بازی‌های ایران در هفته سوم به شرح زیر است:
چهارشنبه 19 خرداد، ساعت 20:30، ایران- آمریکا
پنجشنبه 20 خرداد، ساعت 12:30، ایران- صربستان
جمعه 21 خرداد، ساعت 12:30، ایران- آلمان
***
آزمون به یک شرط شاگرد مورینیو می‌شود
رسانه ایتالیایی از شرط باشگاه رم برای انتقال ستاره ایرانی به این تیم خبر داد. نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا از علاقه تیم آ.اس رم با مربیگری ژوزه مورینیو به سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت روسیه خبر داد. طبق اعلام این نشریه آزمون گزینه دوم تقویت خط حمله جالوروسی است. بر این اساس بلوتی مهاجم تورینو گزینه اول و اصلی رم برای تقویت خط حمله در فصل آینده است. باشگاه تورینو برای فروش بلوتی مبلغ 30 میلیون یورو می‌خواهد. آزمون گزینه دوم رم است.
آزمون ابتدا والیبال بازی می‌کرد ولی مسیرش را عوض کرد و فوتبالیست شد. مهاجم ایرانی در فصل گذشته برای زنیت خوش درخشید و 19 گل برای تیمش به ثمر رساند. او در اوج آمادگی قرار دارد. ارزش این بازیکن ایرانی اخیرا افزایش یافته و به 25 میلیون یورو رسیده است. آزمون سال 2019 با مبلغ 12 میلیون یورو از روبین کازان به زنیت رفت و موفق شد 3 قهرمانی متوالی در لیگ روسیه کسب کند. 

Page Generated in 0/0063 sec