printlogo


کد خبر: 234418تاریخ: 1400/3/20 00:00
گردن هم شد جا؟

جناب آقای همتی را باید الگو قرار داد. ایشان در زمانی که قحطی رجال آمده بود با فداکاری و بی‌میلی زیاد مجبور شد پست ریاست بانک مرکزی را بپذیرد. کمتر کسی پیدا می‌شد در آن زمان پست ریاست قبول کند اما او به خاطر ما قبول کرد. بزرگوار حتی هر 8 ساعت یک‌بار با عقاید رئیس جمهور مخالفت می‌کرد. تازه بعضی وقت‌ها اخم هم می‌کرد. دیده شده قهر هم کرده است.
حالا هی مشکلات را گردن این جناب بیندازید. دیوار کوتاه‌تر از او گیر نیاوردید؟ مثل این است که مشکل اشتغال را گردن پیامک بدحجابی بیندازید. خودش گفته که خودش گفته. حتما مثل گرفتن پست ریاست مجبورش کردند. اصلا خیلی هم درست گفته. پول هر پیامک 100 تومان است که اگر پس‌انداز شود می‌توان با آن اشتغال ایجاد کرد. حالا بعد از 80 سال. بالاخره که می‌شود. 
اگر نبود تدبیر ایشان در نحوه‌ توزیع ارز به افرادی خاص، که حالا معلوم نبود ارزها کجا بودند. بد است می‌دانیم کجا هستن؟! خوب بود گم و گور می‌شدند؟ تازه جناب در نحوه‌ توزیع هم با دولت مخالفت کردند. ایشان ثابت ایستادند و ارزها را ریختند و بقیه جمع کردند، در صورتی که دولت می‌گفت باید بچرخند. آخر کجای دنیا شاباش، ببخشید ارز را در حال حرکت می‌ریزند.
جناب همتی تحول عظیمی در بانک مرکزی ایجاد کردند. اونچنان تحولی که ما به دلار 8 تومانی دیگر احتیاجی نداشته باشیم. 
حالا باز گردن جناب بیندازید! حداقل روی پایی، کمری، لوزالمعده‌ای جایی بیندازید. کمتر درد بگیرد بی‌انصاف‌ها!

Page Generated in 0/0049 sec